کد خبر: ۲۶۱۳۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، خسرو حیدری بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی پرتغال اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و صددرصد تأثیر مثبتی برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌ها داشت.

وی افزود: دو بازی تدارکاتی خوب در این اردو داشتیم. حریف اول‌مان شاید چندان شناخته شده نبود اما بنفیکا تیم خوب و پرقدرتی بود که تنها چهار پنج بازیکن از ملی‌پوشان خود را به دلیل حضور در دیدار تیم ملی این کشور به همراه نداشت. بی‌تردید هرچه برابر تیم‌های بزرگ بازی کنیم برای تیم ملی ایران مفید است.

مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: در اردوی بعدی بازی با کره جنوبی را پیش رو داریم که آن هم می‌تواند برای تیم ایران بسیار مفید و ارزشمند باشد.

حیدری افزود: در اردوی پرتغال تمرینات خوب و منظمی داشتیم. برخی از بازیکنان تیم ملی بعد از جام جهانی ناآماده و خسته بودند که در این اردو همه به شرایط ایده‌آل و هماهنگی رسیدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند استقلال را در بازی‌های جام حذفی همراهی کند، تأکید کرد:

    در این باره قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده است. البته ما بیشتر از 20 ساعت سفر را پشت سرگذاشته‌ایم و حضورمان در میدان کار سختی است اما اگر لازم باشد و کادر فنی بخواهد در جام حذفی هم به میدان می‌رویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها