کد خبر: ۲۶۱۳۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
فولاد در صورت برد متحمل برابر پارسه، بايد به مصاف برنده استقلال و فولاد نوين برود، در آن سو، اگر استقلال ببرد، کار انتخاب ميزبان به قرعه کشي مي‌ رسد اما اگر فولادنوين ببرد، فولاد خوزستان با احتمال برد بدون دردسر برابر تيم فولاد نوين، از همين حالا خود را در مرحله يک چهارم نهايي مي‌ بيند.
به گزارش "ورزش سه"، برای اسکوچیچ، تیم فولاد بدون بختیار رحمانی و آرش افشین و عبدالله کرمی به هیچ وجه ضعیف تر از فولاد پارسال نیست چراکه در کارخانه زایش ستاره ها و پدیده ها، فولاد به جز احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی نفرات بزرگ بیشماری دارد که هنوز برخی از آنها را کسی نمی‌ شناسد. فولاد خوزستان، پارسال در جام حذفی پرسپولیس را حذف کرد و تنها در نیمه نهایی به تراکتورسازی باخت. اسکوچیچ که در ایران سراسیمه به دنبال جام می‌ گردد، نیک می‌داند که راحت ترین راه برای رسیدن به یک جام، کسب 5 برد متوالی است و استارت این مسیر، از مصاف با پارسه شروع می‌ شود!

سوابق جام حذفی
فولاد سال گذشته بعد از برد برابر فولادیزد و فولادنوین، در مرحله یک چهارم پرسپولیس را در ضربات پنالتی برد اما در نیمه نهایی به تراکتور باخت. پارسه هم در مرحله اول 3 ـ 1 به نفت باخت و حذف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها