کد خبر: ۲۶۱۳۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
حواشی دیدار راه‌آهن - پاس همدان
هواداران تیم پاس همدان مقابل چشمان سرمربی راه‌آهن به تشویق علی دایی پرداختند.
به گزارش پایگاه 598، تیم‌های فوتبال راه‌آهن و پاس همدان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم راه‌آهن به پایان رسید. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* احمدرضا عابدزاده، علی لطیفی و پرویز برومند از جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار بودند.

* عابدزاده و لطیفی به دلیل اتفاقات دیدار راه‌آهن مقابل استقلال خوزستان از سوی کمیته انضباطی محروم بودند و حق نشستن روی نیمکت نداشتند.

* حدود 50 نفر از هواداران پاس همدان در ورزشگاه حضور داشتند که مدام به تشویق تیم‌شان می‌پرداختند. آنها دقایقی مقابل چشمان حمید استیلی، سرمربی راه‌آهن به تشویق علی دایی، سرمربی پیشین پرسپولیس پرداختند.

* لیست بازیکنان دو تیم در اواخر بازی در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

* هواداران پاس همدان در چندین نوبت احمدرضا عابدزاده را تشویق کردند. دقایقی از بازی در نیمه دوم گذشته بود که یکی از هواداران پاس همدان به عابدزاده گفت: چرا کولی‌بالی بازیکن استقلال خوزستان به تو بی‌حرمتی کرده است؟ اگر او را ببینم جواب بی‌احترامی به تو را می‌دهم! اظهارنظر این تماشاگر باعث خنده مربی تیم راه‌آهن شد.

* اندک هواداران تیم راه‌آهن نیز در دقایقی از بازی به تشویق حمید استیلی و امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم راه‌آهن پرداختند.

* در دقایق پایانی بازی داود مهابادی و دستیارانش به داور اعتراض کردند. اعتراض آنها به این خاطر بود که اعتقاد داشتند داور از اعلام پنالتی به سودشان خودداری کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها