کد خبر: ۲۶۱۰۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
کاسياس در حاشيه يک مراسم تبليغاتي در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعتراف به دشوار بودن فتح اوندسيما، عنوان داشت که در زمين مسابقه جواب انتقادات اخير را خواهد داد.
به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس که در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبال اسپانیا قرار گرفته است، پس از مدتها در انظار عمومی ظاهر شد و در حاشیه یک برنامه تبلیغاتی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی در این نشست خبری گفت:


احساس ایزوله شدن در رئال مادرید

منظورم در مصاحبه قبلی، ایزوله شدن توسط فلورنتینو پرز نبود. هر زمان که احساس کنم نیاز به صحبت با رئیس را دارم این کار را انجام می دهم. اگر چنین قصدی داشتم حتما از او نام می بردم. منطورم این بود که پس از مصدوم شدن و در ادامه، نیمکت نشین شدن در رئال، به تدریج احساس کردم که از کانون توجهات در میان هم تیمی هاین خارج شده ام.

ایسکو

امیدوارم که این فصل، فصل موفقی برای ایسکو باشد و او بتواند ارزهایش را بیش از پیش نشان دهد.

جلب اطمینان آنچلوتی

واضح است که هر بازیکنی دوست دارد مورد توجه سرمربیش قرار داشته باشد و سرمربی از او به خوبی صحبت نکند. آنچلوتی پیش از من از رونالدو و آربلوا هم تمجید کرده بود.مطمئنا آنها هم از این مساله استقبال کردند.

رئال مادرید

بخاطر بازی های ملی، مدتی از تمرینات رئال به دور بودم. خوشحالم که در لالیگا سیر صعودی داریم. به مسابقات برمی گردیم با این هدف که به بردهایمان ادامه داده و فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنیم.

هفته آتی لالیگا

وقتی بازیکنان ملی پوش به تمرینات بازمی گردند، شکل تمرین جدی تر شده و این مساله باعث خوشحالی سرمربی تیم هم می شود. هفته آینده با لوانته و لیورپول بازی داریم. لوانته در زمین خودش به دنبال کسب امتیاز است و بازی با لیورپول هم می تواند تعیین کننده صعود زود هنگام ما به دور بعدی لیگ قهرمانان باشد.بازی های دشواری را در پیش داریم و بعد همه اینها باید با بارسا روبرو شویم.دیداری که همه هواداران منتظر آن هستند.

اوندسیما(یازدهمین عنوان قهرمانی اروپا)

تکرار عنوان قهرمانی فصل قبل دشوار است.در بلغارستان دیدید که برای جبران نتیجه چقدر عذاب کشیدیم.بازی با هر تیمی در لیگ قهرمانان دشوار است.

انتقادات اخیر

نمی دانم که شایسته این انتقادات هستم یا نه. وقتی مدت زمان زیادی در تیم ملی یا رئال حضور دارید، مردم توقعاتشان از شما زیاد می شود و دوست دارند همواره بهترین بمانید.در زمین فوتبال باید جواب این انتقادات را بدهم و از حجم فشارها کم کنم.من فناناپذیر نیستم با این حال همیشه سعی کرده ام که در مقابل فشارها قوی باشم.

در برنابئو احساس واقعا خوبی دارم. هیچ کس از هو شدن خوشش نمی آید.هر بازیکنی به شیوه خودش جواب انتقادات را می دهد. می خواهم آنقدر خوب بازی کنم تا در انتهای فصل با رئال قهرمان لالیگا و اروپا شوم. دوست دارم به میدان سیبلس برگردم و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها