کد خبر: ۲۶۰۶۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه در سنگاپور، موفق شد با نتيجه 4-0 ژاپن را شکست بدهد.
به گزارش "ورزش سه"، نیمار، کاپیتان سلسائو در این دیدار هم ستاره تیمش بود و با زدن هر چهار گل، دیداری فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت.
دیگو تاردلی که در دیدار مقابل آرژانتین، با زدن هر دو گل، ستاره برزیل بود، در دقیقه 18، پاس گل اول را برای نیمار فراهم کرد. پاس در عمق تاردلی، در موقعیت مناسبی به نیمار رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، دروازه را باز کرد.
چند دقیقه بعد کوبایاشی می توانست حساب کار را برابر کند اما تا پایان نیمه اول، توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد. اما در ابتدای نیمه دوم، این نیمار بود که بار دیگر گلزنی کرد. کوتینیو که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود، ستاره بارسا را راهی دروازه کرد و او هم به راحتی کاواشیما را مغلوب کرد.
بعد از اینکه هر دو تیم چند موقعیت خوب را از دست دادند، از جمله ضربه سر کاکا که به تیرک دروازه ژاپن برخورد کرد، نیمار در دقیقه 77، حساب کار را 3-0 کرد. بار دیگر کوتینیو در متن حرکت بود اما این نیمار بود که ضربه نهایی را وارد کرد.
چهار دقیقه بعد، شماره 10 سلسائو روی همکاری روبینیو و کاکا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر، دروازه کاواشیما را برای بار چهارم باز کرد.
در آخرین دقیقه از وقت قانونی بازی، ژاپن می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش دیدنی جفرسون دروازه برزیل را بسته نگه داشت تا شاگردان دونگا به یک پیروزی دلچسب دیگر برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها