کد خبر: ۲۶۰۶۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
مشکل تيم هاي پايه و عدم نتيجه گيري بحث داغ اين روزهاي فتوبالي هاست. به همين دليل با مجيد نامجومطلق، پيشکسوت استقلال به صحبت پرداختيم.
به گزارش پایگاه 598، نامجومطلق در این باره به "ورزش سه" گفت: چند عامل باعث شده ما به مشکل بخوریم و این مشکلات مربوط به یکی، دو سال گذشته نیست. در 10 سال اخیر ما برنامه ریزی خوبی از طرف باشگاه ها نداشتیم و روی تیم های پایه اصلا کار نکردیم. مسائل و ارتباطات پشت پرده هم به این قضیه دامن زده است فوتبال یک بافت جنوب شهری دارد ولی الان بازیکنان جنوب شهری خیلی کم در تیم های پایه دیده می‌ شوند و این به خاطر این است هک تیم های پایه به نااهلان سپرده شده و از همه بدتر هزینه ای در این خصوص نمی‌ شود و این زنگ خطری برای مسوولان است. به مسوولان تیم های پایه می‌ گویند که که خودتان باید هزینه تان را دربیاورید و این مساله فشارهای زیادی روی پایه ها می‌ آورد.

او در این باره ادامه داد: بعضی از افراد هستند که اوضاع مالی خوبی ندارند اما استحقاق رشد را دارند. یک مساله دیگر هم که در این بین به چشم می‌ خورد از بین رفتن زمین های خاکی در شهر تهران است. آن زمین ها پایگاهی بود برای ارز اندام. سومین مورد این است که تیم های سازنده ما نابود شده اند. تیم هایی مثل تهران جوان و راه‌آهن عملا دیگر وجود ندارند. مثلا تا پارسال بهترین بازیکنان لیگ ما کریمی و مجیدی بودند و این نشان می‌ دهد که باشگاه ها بازیکنان جوان و مستعد را به فوتبال معرفی نمی‌ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها