کد خبر: ۲۶۰۵۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم استقلال گفت: «من شوت زنی را دوست دارم و اگر در هر بازی موقعیت شوت زنی برایم فراهم شود این کار را انجام می دهم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از كاپ،یعقوب کریمی درباره دیدار مقابل شیراک ارمنستان اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در غیاب ملی پوشان و چند بازیکن دیگر با همین نفراتی هم که به میدان رفتیم خوب ظاهر شدیم. البته به جز دو گلی که زدیم، موقعیت های زیادی داشتیم ولی با بدشانسی از دست رفت.»

 

وی در خصوص تیم شیراک افزود: «تیم خیلی خوبی بود و از بازیکنان فیزیکی و جنگنده ای برخوردار بودند ما اگر قدر موقعیت های خود را می دانستیم، می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.»

 

هافبک استقلال درباره گلی که از راه دور در این دیدار به ثمر رساند ادامه داد: «آن گل زحمات بچه ها بود. یک لحظه تصمیم گرفتم که شوت زنی کنم که خدا را شکر در آن صحنه شوتم تبدیل به گل شد. من شوت زنی را دوست دارم و اگر در هر بازی موقعیت شوت زنی برایم فراهم شود این کار را انجام می دهم.»

 

کریمی در خصوص خط خوردش از تیم ملی برای اردوی پرتغال عنوان کرد: «این نظر کی روش بود و من به این نظر احترام می گذارم. هنوز چند اردوی دیگر باقی مانده تلاش می کنم با ارائه بازی های خوب نظر مساعد کی روش را جلب کنم. اصلا ناامید نیستم و به آینده امیدوارم.»

 

وی درباره دیدار مقابل فولاد نوین در جام حذفی تصریح کرد: «فولاد نوین از تیم های خوب لیگ یکی است. یک بازی آنها را دیده ام. تیم جوان و با انگیزه ای هستند. باید با تمرکز بالا به میدان برویم تا به پیروزی برسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها