کد خبر: ۲۶۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سرمربی سابق تراکتورسازی، ملی پوشان را به مراسم جشن تولد خود دعوت کرد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، تونی اولیویرا امروز در اردوی تیم ملی در لیسبون حضور یافت و از کارلوس کی روش و سایر اعضای تیم ملی دعوت کرد تا در مراسم جشن تولدش که فردا برگزار می شود حضور پیدا کنند.

 

این در حالی است که کی روش به دلیل همزمانی برگزاری مسابقه تیم ملی با بنیفکا از حضور در این مراسم عذرخواهی کرد.

 

اولیویرا فردا شصت و هشتمین سالگرد تولدش را جشن می گیرد.

 

* کمپ رویایی بنفیکا

باشگاه بنفیکا دارای کمپ مجهزی هستند که کیفیت بالایی دارد و حتی به نظر می رسد  این کمپ بسیار مجهزتر از کمپ کورینتیانس در برزیل است که در جام جهانی در آن اقامت کرده بودند. قرار است بازی با بنفیکا در زمین شماره یک این کمپ انجام شود. البته برخی از رسانه ها اشاره کرده بودند که این بازی در استادیوم اختصاصی بنفیکا با نام ژامور برگزار خواهد شد که چنین نبوده و در کمپ بنفیکا این دیدار برگزار خواهد شد.

 

* استقبال دانشجویان از  شاگردان کی روش

در تمرین صبح ملی پوشان عده زیادی از دانشجویان ایرانی مقیم لیسبون حضور داشتند که در گفتگو با کی روش به او قول دادند برای بازی با یک اتوبوس به کمپ بنفیکا بیایند. البته از اردوی تیم ملی خبر رسیده بود که این بازی پشت درهای بسته انجام خواهد شد که اینطور نیست و ورود ایرانیان به آن آزاد است.

 

* بدون مصدوم

تمام بازیکنان و ملی پوشان از شرایط ایده آلی برخوردار بوده و هیچ گونه مشکلی در میان آنها دیده نمی شود، طبق این خبر سیدجلال حسینی هم با پیگیری تمرینات خود برای بازی با بنفیکا آماده شده و به احتمال فراوان برخلاف بازی با اشتوریل در این بازی به میدان می رود.

 

* هلنا کاستا کارشناس فرانسه - پرتغال

زمانی که ملی پوشان به همراه کادر فنی مشغول تماشای بازی تدارکاتی فرانسه و پرتغال از تلویزیون پرتغال بودند، متوجه شدند که کارشناس تلویزیونی این بازی هلنا کاستا سرمربی سابق تیم ملی بانوان ایران است.

 

* پیغام اولیویرا برای تراکتورسازان

تونی اولیویرا به همراه پسر عمویش صبح امروز با حضور در تمرینات به سرپرست تیم ملی گفت پیغام او را به مسئولان تراکتورسازی برساند. تونی گفت من میخواهم بابت طلبم از این باشگاه به فیفا شکایت کنم که در این صورت باید پول وکیل را هم آنها بدهند پس برای اینکه گرفتار این ماجرا نشوند بهتر است در شرایط دوستانه با او تسویه حساب کنند.

 

* خاندان کی روش در کمپ تیم ملی

پسر و پدر کارلوس کی روش با حضور در کمپ تیم ملی با او دیدار داشتند. آنها ضمن حضور در کمپ تمرینات تیم ملی را تماشا و چند عکس یادگاری با کی روش و ملی پوشان انداختند.

 

* بازی پخش نمی شود

دومین بازی تدارکاتی تیم ملی با بنفیکا هم مانند بازی مقابل اشترویل پخش نخواهد شد و فقط حاضرین در ورزشگاه تماشاگر ان خواهند بود، البته کی روش از آنالیزورهایش خواسته هر دو نیمه را برایش ضبط کنند تا با آنالیز این بازی، با نقاط ضعف و قوت شاگردانش آشنا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها