کد خبر: ۲۶۰۲۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ ابراهيم کاردگر مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به توليد 1001 ميليارد تومان حق بيمه در 6 ماه نخست سال 93 در بيمه آسيا گفت: در 6 ماهه اول امسال 102 درصد از برنامه شرکت براي سال جاري محقق شده است.
 کاردگر افزود: سهم رشته شخص ثالث و سرنشين 50 درصد از کل پرتفوي بيمه آسيا است، سپس بیمه درمان 5/19 درصد از کل پرتفوي را به خود اختصاص داده است و کمترين سهم نيز مربوط به رشته مهندسي با سهم 3/1 درصدي است. مديرعامل بيمه آسيا با بيان اينکه پرتفوي بيمه آسيا در 6 ماهه دوم سال گذشته از 2/9 درصد به حدود 10 درصد رسيد، گفت: هدف‌گذاري شرکت بيمه آسيا براي سال 93 رسيدن به سهم حداقل 12 درصدي از بازار بيمه کشور تعيين شده و تمامي برنامه‌ها و بودجه شرکت را متناسب با اين هدف تنظيم کرده‌ايم.
کاردگر تصريح کرد: در نيمه اول امسال حق بيمه توليدي شرکت 44 درصد، تعداد بيمه‌نامه‌هاي صادره 5/12 درصد و نرخ خسارات پرداختي 16 درصد افزايش پيدا کرده است.
وی افزود: 10 استان تهران، اصفهان، خراسان رضوي‌، آذربايجان شرقي، مازندران، فارس، کرمان، گيلان، خوزستان و البرز 69 درصد از کل پرتفوي بيمه آسيا را به خود اختصاص داده‌اند. کاردگر در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگاران با اشاره به بيمه‌نامه‌هاي صادره در 6 ماهه نخست سال جاري در استان تهران تصريح کرد: تعداد کل بيمه‌نامه‌هاي صادره در اين استان در اين مدت 198 هزار و 770 بيمه‌نامه، تعداد پرونده‌هاي خسارت 74 هزار و 213 فقره، نسبت خسارت 42 درصد، سهم از کل حق بيمه توليدي بيمه آسيا حدود 22 درصد و سهم اين استان از کل خسارت پرداختي طي اين مدت 2/21 درصد بوده است. وي با اشاره به پرداخت حجم بالايي از خسارت‌هاي بيمه‌گذاران در پايان سال گذشته گفت: نسبت خسارت بيمه آسيا در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته و از 53 به 43 درصد رسيد. مديرعامل بيمه آسيا افزود:‌ بيمه آسيا در 6 ماهه نخست امسال 5/432 ميليارد تومان خسارت پرداخت کرده‌است که از اين مقدار بيشترين سهم مربوط به رشته شخص ثالث با 45 درصد و کمترين سهم به رشته مهندسي با 7/0 درصد اختصاص داشته است. نايب‌رئيس هيات‌مديره همچنين از پرداخت حجم بالايي از خسارت معوق بيمه آسيا در سال 1392 خبر داد و افزود:‌ در سال گذشته مجموعا 728 ميليارد تومان خسارت تنها در رشته اتومبيل پرداخت شده است. ابراهيم کاردگر موفقيت‌هاي به دست آمده را حاصل توانمندي پرسنل و شبکه فروش شرکت بيمه آسيا دانست و اظهار کرد: در يک سال گذشته توانسته‌ايم با کمک کارکنان زحمتکش شرکت به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا کنيم. نايب‌رئيس هيات‌مديره با بيان اينکه در سال 92 در حوزه پرسنلي با نگاه ارتقاي جايگاه سرمايه انساني توانستيم طرح طبقه بندي مشاغل را در کمتر از 6 ماه عملياتي کنيم، اظهار کرد: نتايج نهايي اين طرح در 20 اسفند سال گذشته ديده شد که تحول جدي در بيمه آسيا و افزايش انگيزه کار ايجاد کرد. مديرعامل بيمه آسيا يکي از برنامه‌هاي مورد تاکيد بيمه آسيا در سال 1393 را حسابرسي، کنترل و نظارت داخلي عنوان کرد و گفت: ‌تاکيد داريم که کنترل و نظارت درون مجموعه به صورت دقيق و صحيح انجام شود. بنابراين امسال را سال حسابرسي و کنترل داخلي ناميديم و همايشي نيز با اين موضوع بيست و يکم مهرماه امسال با حضور مديران ستادي در استان گلستان برگزار مي‌شود. کاردگر در خصوص دليل کم بودن سهم بيمه‌هاي زندگي در پرتفوي بيمه آسيا گفت: با توجه به شرايط اقتصادي بيمه عمر جذابيت چنداني براي خريداران ندارد، با اين وجود فروش ما در رشته بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز هم رشد داشته است. در همين راستا کارگروهي با هدف گسترش فروش بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز و آموزش شبکه فروش با کمک نمايندگان فعال تشکيل داده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها