کد خبر: ۲۶۰۲۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
شکست عجيب تيم جوانان در مسابقات قهرماني آسيا که سپس از حذف خجالت آور تيم اميد در بازي هاي آسيايي رقم خورد، وزير ورزش را تحريک کرده تا مقابل سياست هاي فدراسيون فوتبال موضع بگيرد.
به گزارش پایگاه 598، محمود گودرزی با انتقاد از شرایط اداره فوتبال در ایران کفاشیان را متهم کرده که نارضایتی مردم از فوتبال را درک نمی‌ کند. او گفته است: نمی‌ شود که پول و سرمایه و اعتبار را ما بدهیم،دولت حمایت کند، مجلس پشتیبانی کند و وقت پاسخگویی به شما بگویند حرف نزن، ما استقلالمان را از دست می‌ دهیم.

گودرزی همچنین تاکید کرده او باید در دولت پاسخگو باشد و بنابراین طبیعی است که از فدراسیون فوتبال پاسخ بخواهد. البته او تاکید کرده نیازی به برگزاری مجمع ( برای برکناری کفاشیان) نیست ...

نکته مهم در حرف های وزیر، اعلام موضع مستقیم علیه فدراسیون فوتبال و البته سیاستمداری برای حفظ ظاهر است تا مبادا فوتبال ایران مثل دوره پیش دچار تعلیق بشود؛ اتفاقی که خود کفاشیان را به فدراسیون فوتبال آورد و این دوره را رقم زد.

در حالی که به دلیل فراگیری فوتبال، موضع وزیر در قبال نتایج ضعیف کاملا طبیعی است اما چیزی که همیشه در بین روسای سازمان تربیت بدنی سابق و البته جناب وزیر ورزش مشهود است، این است که همه آنها به دلیل حجم توجه به فوتبال و استراتژیک بودن این رشته دوست دارند در تصمیمات این رشته ورزشی دخالت کنند. امروز گودرزی به کفاشیان تکلیف کرده از مشاوران بهتری استفاده کند شاید درست مثل روسای سازمان تربیت بدنی قبلی که یکی شان قرارداد سرمربی تیم‌ملی را در ساختمان فعلی وزارت ورزش بست و دیگری در زمان خود محمد مایلی‌کهن را که کاملا بی تجربه بود از دفتر مشترک فدراسیون ها سرمربی تیم‌ملی کرد. کارهای محمد علی آبادی در حوزه فوتبال را هم خوب به خاطر داریم؛ همانطور وزیر ورزش قبلی هم تلاش بسیاری برای اعمال نفوذ در انتخابات فدراسیون فوتبال کرد. فوتبال که هر روز بیشتر مورد انتقاد هواداران و اهالی آن است هنوز بیشترین حجم توجه را به سمت خود می‌ کشد و بی دلیل نیست که یک باخت در رده پایه می‌ تواند شایعات مبنی بر برکناری رئیس فدراسیون یا برگزاری مجمع را سر زبان ها بیاندازد. این خامه روی کیک است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها