کد خبر: ۲۶۰۲۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
محمد ايران پوريان بازيکن تراکتورسازي که مدت ها است درد شست پايش همراه اوست حالا اين درد در تمرينات روز هاي اخير تشديد شده و او را اذيت مي کند. با او در مورد شرايط اردو و مسائل ديگر صحبت کرديم.
به گزارش پایگاه 598، محمد ایران‌پوریان درمورد مصدومیت جزئی‌اش به "ورزش سه" گفت: دیروز از فرصت استفاده کردم و نزد متخصص رفتم. عکس هم انداختم اما چیزی معلوم نشد. به تبریز که بروم حتما ام آر آی می گیرم.چند هفته ای بود که با این درد مدارا می کردم اما الان اذیتم می کند.

او درمورد شرایط اردو 5 روزه در تهران ادامه داد: این اردو چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ کار های تمرینی و بدنی خوب بود.روزی دو نوبت تمرینات سنگینی برگزار کردیم و اگر هم نقاط ضعفی داشتیم در این اردو تقریبا برطرف شد.

وقتی از مدافع تراکتور در مورد جام حذفی و دیدار با یک حرف آسان سوال شد پاسخ داد: ما در این جام مدافع عنوان قهرمانی هستیم اما خیلی سخت است که از الان در مود قهرمانی صحبت کنیم. ما شناخت کافی از حریفمان یعنی کارون اهواز نداریم اما این را می دانیم که نباید هیچ تیمی را در جام حذفی دست کم بگیریم.درست است که حساسیت لیگ بیشتر است اما در جام حذفی فرصت اشتباه نداری و از این جهت باید رویش حساب ویژه باز کرد.

ایران پوریان در مورد مشکل رختکنشان در محل تمرین و اینکه رختکن را به سربازان داده بودند افزود: من شنیده ام که مشکلات محل تمرین از جمله رختکن حل شده و یکسری جزئیات باقی مانده.چون زمین لشکر در یک منطقه نظامی است رختکن ما را به دو سرباز داده بودند حالا مثل اینکه یک جای بهتر به آن ها و رختکن ما را پس دادند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها