کد خبر: ۲۶۰۲۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
قاسم حدادي فر پيش از اردوي تيم‌ملي به پرتغال از نمايندگان ذوب‌آهن در تيم‌ملي بود اما در اين اردو با صلاحديد کي‌روش حضور نداشت.
به گزارش پایگاه 598، حدادی فر در این مدت واکنشی نشان نداد و صحبتی نکرد. با شروع تمرینات ذوب‌آهن برای جام حذفی گفت وگویی با حدادی فر انجام دادیم که در "ورزش سه" می‌ خوانید:

باید پایان خوبی در نیم فصل داشته باشیم

به نظر من ذوب‌آهن بهتر از قبل شده و ما در چند بازی پایانی توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم.با این نتایج روند رو به رشد تیم مان آغاز شد و در ادامه لیگ هم می‌ توانیم بهتر کار کنیم.ما می‌ خواهیم جام حذفی را با قدرت آغاز کنیم تا بتوانیم در این مسابقات یکی از مدعیان باشیم. بعد از پیروزی در جام حذفی باید در 4 بازی باقی مانده تا پایان لیگ هم نتایج قابل قبولی بگیریم تا در نیم فصل اول پایان خوبی داشته باشیم.

باید به وسط جدول برسیم

نمی‌ توان گفت به طور کامل از منطقه خطر دور شدیم. ما باید امتیازات را کامل بگیریم و تا پایان نیم فصل اول به میانه های جدول برسیم. در این صورت در نیم فصل دوم می‌ توانیم به رده های بالاتر هم چشم داشته باشیم. تیم ما این پتانسیل را دارد و فقط باید در بازی ها با تمرکز بیشتری ظاهر شویم.

جواب اعتماد به گل‌محمدی را گرفتند

مسئولان باشگاه به یحیی گل‌محمدی اعتماد کردند و فکر می‌ کنم با صبر و حوصله جواب اعتمادشان را هم گرفتند.آقا یحیی کارشان را خوب انجام داده اند و در ادامه مسابقات لیگ‌برتر هم می‌ توانیم با این هماهنگی بهتر نتیجه بگیریم. در بازی هایی هم که نتیجه نمی‌ گرفتیم خوب بازی می‌ کردیم و اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند ذوب‌آهن فوتبال خوبی بازی می‌ کند. باید در چند بازی آخر نتیجه بگیریم و خودمان را از پائین جدول جدا کنیم. علاوه بر فوتبال زیبا می‌ توانیم نتایج خوبی بگیریم.

برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم

من همیشه به نظر کی‌روش احترام گذاشتم و در حال حاضر هم احترام می‌ گذارم. مسلما خیلی دوست داشتم در اردوی تیم‌ملی باشم اما در نهایت نظر سرمربی تیم‌ملی مهم است. من برای تیم‌ملی و بازیکنان ملی‌پوش آرزوی موفقیت می‌ کنم. از زمانی کی‌روش سرمربی تیم‌ملی شده 2،3 بار در اردو نبودم و این بار هم نیستم. من هنوز امیدوار هستم و در بازی های بعدی تلاشم را بیشتر می‌ کنم. امیدوارم برای اردوهای بعدی نظر کی‌روش را جلب کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها