کد خبر: ۲۵۹۹۹۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
معاون اول رئیس جمهور گفت: در حوزه یارانه بگیران تشخیص نیازمندان از افراد دارا را مد نظر داشتیم اما نتوانستیم به راهکاری برسیم که این افراد را تشخیص دهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه امروز نفت را بدون واسطه به فروش می رسانیم تاکید کرد: امروز وزارت نفت شخصا و بدون واسطه نفت را به فروش می رساند و هیچگونه دلالی نیز در این میان مطرح نیست.

وی تصریح کرد: امثال بابک زنجانی دیگر مطرح نیستند که 9 هزار میلیارد تومان پول کشور را ببرند و تا این لحظه یک دلار هم برنگردانند.

جهانگیری یادآور شد: امروز نظم مناسبی در نفت وجود دارد و حتی بیش از گذشته نفت به فروش می رسد که اگر هم کسی در این خصوص اظهارنظر نمی کند حتما به صلاح نبوده.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط کشور به گونه ای است که استانها می توانند فعالیت های بزرگ انجام دهند گفت: برای اولین بار طی شش ماه اول سال 100 درصد بودجه عمرانی تخصیص داده شده است. البته مشکلاتی نیز وجود دارد که به زودی برطرف می شود.

جهانگیری با بیان اینکه در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بخش درمان و سبد امنیت غذایی مد نظر قرار دارد گفت: طرح سلامت را پیگیری و توسعه خواهیم داد و یارانه بیشتری به این امر اختصاص داده شده است که این روش تفاوت مهم مرحله اول و دوم هدفمندی یارانه ها است.

وی در مرحله دوم افزایش یارانه ها به بخش درمان و سبد امنیت غذایی اختصاص یافت و اینکه کسری هدفمندی یارانه ها را تامین کنیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در حوزه یارانه بگیران تشخیص نیازمندان از افراد دارا را مد نظر داشتیم اما نتوانستیم به راهکاری برسیم که این افراد را تشخیص دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کارگر
-
۰۷:۱۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
معاون جان اگر در فروش نفت مکلی نیست ، چراخزانه همچنان خالیست. نکند در وزارت نفت هم سنا جکوزی درست میشود.
پاسخ
شهروز صبوری
UNITED STATES
۱۱:۴۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
دکتر خودتو دولت رو دست کم نگیر من یکی دو ماه قبل هم که شما گفتی چطوری یارانه رو هدفمند کنیم پیشنهاداتی ارائه دادم به اکثر مسئولین هم ایمیل زدم تو سایت ها مربوطه هم فرستادم که هر چند مورد توجه قرار نگرفت ولی الانم اماده ام بیام بشینیم روش های حذف ثروتمندان رو بررسی کنیم
http://public-management.blogfa.com/post-427.aspx
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها