کد خبر: ۲۵۹۹۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
وزیر اقتصاد در احکام جداگانه‌ای، سیدمصطفی رضوی را به سمت دبیر شورای فناوری اطلاعات این وزارتخانه و شهرام تیموری و یاسان ملکی را به ترتیب به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی و عضو هیئت مدیره و معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ؛ در حکم علی طیب نیا برای سیدمصطفی رضوی آمده است: با استناد به سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارائی و ضوابط اجرائی و فنی توسعه دولت الکترونیکی موضوع مصوبه مورخ 11 شهریور 1393 شورای عالی فناوری اطلاعات کشور، به موجب این حکم به عنوان "دبیر شورای فناوری اطلاعات" وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب می شوید.

همچنین در احکام دیگری از سوی وزیر اقتصاد اعضای هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شدند. طیب نیا طی احکام جداگانه ای شهرام تیموری و یاسان ملکی را به ترتیب به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی و عضو هیئت مدیره و معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

در متن این احکام که از سوی علی طیب نیا صادر شده، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده 15 قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ 29 مرداد 1393 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان به موجب این حکم به مدت 3 سال به این سمت منصوب می شوید.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها