کد خبر: ۲۵۹۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۰
دو تن از تروریست های پ ک ک که اخیرا با فرار از پناه گاههای پ ک ک در استان آغری خود را به نیروهای انتظامی ترکیه تسلیم کردند ؛ در بازجویی ها دیدگاه پ ک ک درباره اسلام را افشا کردند. یکی از آنان می گوید : آنان از دین اسلام متنفرند ، آنان به ما می گفتند دین کردها دین زرتشتی است.
پ ک ک قصد دارد زرتشت را ا حیا کند.
این سازمان تروریستی اعضای این گروه را که کشته می شوند با برگزاری مراسم تدفین دوران پیش از میلاد مسیح به خاک می سپارد. در تصاویری که روزنامه ملی گازته به آن دست یافته است گرایش های زرتشتی گروه پ ک ک نشان داده شده است .
در این تصاویر عوامل گروه پ ک ک در مقابل آتش مراسم نیایش برگزار می کنند و آتش را پرستش می کنند.
آنان در کنار تصویر عبدالله اوجالان در مقابل آتش سجده می کنند.
گروه پ ک ک که اخیرا تلاش می کند از حساسیت های دینی مردم سوء استفاده کند ، در پایگاه های خود نیز برای دور کردن جوانان از اعتقادات اسلامی ، تلاش می کند.این گروه با برگزاری مراسم نمایش های کوتاه در پایگاه ها و پناه گاه های خود برای شستشوی مغزی جوانان تلاش می کند.
این سازمان در مرحله بعدی با اجرای طرح های وحشت آور جوانانی را که این گروه پیوسته اند به پناه گاههای این حزب در ایران ، شمال عراق و سوریه اعزام و آنان را از هویت اسلامی دور می کند. در مرحله بعدی برای دور کردن افرادی که در مناطق دور افتاده آموزش استفاده از تسلیحات را با موفقیت به پایان می رسانند ، برنامه ای به اجرا گذاشته می شود.
پ ک ک در مرحله نخست با اجرای نمایش های کوتاه برای این افراد به معرفی آیین زرتشتی می پردازد و در مراحل بعدی اجرای این آیین ها رسمیت می یابد و اعضای پ ک ک در مکان هایی که تصاویر عبدالله اوجالان در آن نصب شده است ، در مقابل آتش به نیایش می پردازند . این مراسم کاملا بر اساس اصول آیین زرتشتی برگزار می شود و فردی که این مراسم را اجرا می کند ، همه را به آتش پرستی فرا می خواند.
دو تن از تروریست های پ ک ک که اخیرا با فرار از پناه گاههای پ ک ک در استان آغری خود را به نیروهای انتظامی ترکیه تسلیم کردند ؛ در بازجویی ها دیدگاه پ ک ک درباره اسلام را افشا کردند. یکی از آنان بنام ش .ای می گوید : آنان از دین اسلام متنفرند ، آنان به ما می گفتند دین کردها دین زرتشتی است.
کسانی که به این گروه می پیوندند پیش از آنکه به پناه گاههای پ ک ک در مناطق دور افتاده بروند تصور می کنند که پ ک ک مدافع ارزش ها و باورهای اسلامی مردم است اما سپس متوجه این موضوع می شوند که این گروه دشمن اسلام است و به تبلیغ باورهای زرتشتی می پردازد. وی می گوید : من با باورهای اسلامی بزرگ شدم اما در پناه گاههای پ ک ک من شاهد به سخره گرفتن و تحقیر ارزش های مذهبی بودم.
آن ها تلاش می کنند ، آن دسته از اعضا را که به باورهای اسلامی پایبندند تحت فشار و انزوا قرار دهند و به تدریج این اعضا را از پایبندی های دینی دلسرد کنند. اعضای قدیمی با اعمال فشار بر اعضای جدید تلاش می کنند آنان را به تغییر دین وادار کنند. من هنگامی که در این باره با آنان بحث کردم به جاسوسی متهم شدم.
اگر افرادی که به تازگی وارد این گروه شده اند فرصتی بیابند از پایگاه های پ ک ک فرار خواهند کرد.
مراد کاراییلان مرد شماره دو پ ک ک پیشتر در کتابی که با عنوان آناتومی یک جنگ در آلمان منتشر کرد ، به تشریح دیدگاه پ ک ک درباره دین پرداخته و به دین اسلام به شدت توهین کرده است. وی آیین زرتشتی را به عنوان دین کردها معرفی کرده و از آن تمجید کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
درست است دین باستانی کردهای غیور زرتشتی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها