کد خبر: ۲۵۹۷۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «ما اینجا حاشیه ای نداریم و بچه ها با روحیه و انگیزه خوب نهایت همکاری را با کادر فنی دارند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حمید درخشان درباره لغو بازی دوستانه سرخپوشان مقابل راه آهن عنوان کرد: «ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم و حتی اطلاع رسانی هم صورت گرفت. با این وجود وقتی تمرین را شروع کردیم دیدیم به بچه ها خیلی فشار وارد شده و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. از این رو ترجیح دادیم که در این بازی حاضر نشده و به همان تمرین تاکتیکی تیم اکتفا کنیم.»

 

وی ادامه داد: «برای بازی در جام حذفی برنامه ریزی خاص خودمان را انجام داده ایم و به نوعی تمرینات خود را در این اردو بر اساس آن بازی که نتیجه اش مهم است طراحی کردیم.»

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: «به هیچ وجه حریف بی نام و نشان خود را در جام حذفی دست کم نگرفته ایم و با همه قوا به مصاف این تیم می رویم.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی پیرامون اردوی تیمش کاهش پیدا کرده یا نه گفت: «از روز اول هم حاشیه ای نداشتیم. یک سری حرف و حدیث بود که فقط در محافل خبری مطرح شد. چیزهای جزیی را بزرگ کردند که نتیجه اش آن شد. فقط در رسانه ها تیم به حاشیه رفت. ما اینجا حاشیه ای نداریم و بچه ها با روحیه و انگیزه خوب نهایت همکاری را با کادر فنی دارند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: «ما با ایجنت های مختلفی در تماس بوده و هستیم. حتی چند بازیکن را انتخاب کردیم و قرار است در زمان مناسب به تمرین تیم بیایند. نفرات انتخاب شده، در حال حاضر در باشگاه های خود مشغول بازی هستند. در شرایط کنونی نمی توانند به تمرین تیم ما بیایند بلکه در نیم فصل بازی های اروپایی این اتفاق خواهد افتاد.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حمیدرضا سیاسی به او چند بازیکن را معرفی کرده است گفت: «این مسائل فقط در رسانه ها مطرح شد که خنده دار است. تا وقتی حمید درخشان سرمربی پرسپولیس است هیچ کسی نمی تواند برای او بازیکن انتخاب کند. من سرمربی تیم هستم و خودم تشخیص می دهم در چه پستی چه بازیکنی به دردم می خورد. دوستانی که این مسائل را مطرح کرده اند هدف دیگری را دنبال می کنند.»

 

درخشان تاکید کرد: «ایجنت هایی که به باشگاه بازیکن معرفی کردند برای خودشان این کار را انجام دادند. آنها باید بدانند بازیکنی به جز با نظر حمید درخشان به لیست پرسپولیس اضافه نمی شود.»

 

وی درباره حضور مهدی جعفرپور در تمرینات پرسپولیس گفت: «این بازیکن با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است و از توانایی زیادی برخوردار است. او در صورت آمادگی بالا حتما به کار ما می آید. مخصوصا اینکه حسین ماهینی مجبور است از پرسپولیس جدا شود و دست مان برای جناحین بسته خواهد شد. جعفرپور چند روزی با ما تمرین می کند تا در نیم فصل برای او تصمیم گیری کنیم.»

 

درخشان درباره بحث بازی دوستانه پرسپولیس با رئال مادرید در تابستان 96 بیان داشت: «من از این موضوع خبر ندارم. فقط دوستان خبرنگار در این باره از من سوال کردند. از باشگاه هم چیزی نگفته اند و تا زمانیکه این اتفاق رخ نداده اظهارنظری در این باره نمی کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها