کد خبر: ۲۵۹۵۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۳
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عادت دارد تا قبل از سوت پایان بازی وقتی از نتیجه بازی تیمش مطمئن است زمین مسابقه را ترک کند. او در بازی چلسی و آستون ویلا که با برتری 3 بر صفر تیمش به پایان رسید قبل از پایان بازی به سمت نیمکت مربیگری حریف رفت تا با پل لمبرت و روی کین دست بدهد ولی سرمربی و مربی آستون ویلا از دست دادن با مربی پرتغالی خودداری کردند.

روی کین درباره اتفاقات پیش آمده در بازی استون ویلا و چلسی گفت:‌

    برای من این جنگ‌های روانی اصلاً مهم نیست اما باید بگویم که بازی هنوز در جریان بود. رفتار مورینیو شرم‌آور بود و من قبلاً هم نظیر چنین کارهایی را از او در مواجهه با سایر مربیان دیده بودم. واقعاً تأسف‌آور است. وقتی بازی در جریان است نباید این کار را انجام دهید. این یک رفتار زشت و شرم آور بود.

ها‌فبک دفاعی سابق شیاطین سرخ در ادامه درباره سر الکس فرگوسن، گفت: فرگوسن کسی است که همیشه کارش برایش از همه چیز مهم‌تر است و همیشه به این فکر می‌کند که چطوری بتواند با ابزاری که در اختیار دارد کارش را پیش ببرد. او کاملا انسان بی رحمی است و به هیچ موضوع دیگری فکر نمی‌کند و احساسات بازیکنانش به هیچ وجه برای او مهم نیست. این موضوع که فرگوسن انسان خونگرمی نبود و خیلی بی رحمانه با شما برخورد می‌کرد به خاطر قدرتش بود. منچستر باشگاه بسیار بزرگی است و این رفتار فرگوسن کاملا با این شرایط جور در آمده بود. من با دو مربی بزرگ در دوران فوتبالی‌ام کار کرده‌ام. برایان کلاف در ناتینگهام و سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد و اگر قرار باشد یکی را به عنوان بهترین مربی انتخاب کنم، قطعا انتخاب من کلاف است، چرا که او فقط به نتیجه‌گیری و پیشرفت فکر نمی‌کند، بلکه همیشه با شما رابطه خوبی دارد و سعی می‌کند طرف مقابل را واقعا آن طور که هست بفهمد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها