کد خبر: ۲۵۹۳۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۷ مهر ۱۳۹۳
کاپيتان سرخپوشان گفت: براي پرسپوليس بد است که کسي از اين تيم در ليست تيم ملي نباشد اما در اردوي بعد اين قضيه جبران خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، محمد نوري در خصوص شکست پرسپوليس مقابل سپاهان و شرايط اين تيم صحبت هايي کرد که در زير مي خوانيد.

* از باخت پرسپوليس مقابل سپاهان صحبت کن.

سپاهان تيم کوچکي نيست اما ما مقابل اين تيم بازي قابل قبولي انجام داديم به طوري که هوادارانمان هم راضي بودند ولي دقيقه ۹۵ گل خورديم و سه امتياز حساس را از دست داديم با اين همه راهي اردوي کيش مي‌شويم تا به هماهنگي لازم برسيم و بتوانيم خواسته‌هاي کادر فني را بيشتر از قبل در زمين پياده کنيم.

* فکر مي کني اردوي کيش در اين شرايط مي تواند به سود پرسپوليس باشد؟

قطعا اردوي کيش به نفع ما خواهد بود چراکه ما مي‌توانيم در اين اردو خودمان را بازسازي کنيم و با تمريناتي که کادر فني در نظر دارد با شرايط بهتري به ليگ برگرديم.

* درباره رفتارهاي محمدرضا خلعتبري در بازي سپاهان و پرسپوليس صحبتي داري؟

به هر حال فوتبال حرفه‌اي است و هر بازيکني که با تيمي قرارداد مي‌بندد همه تلاشش را مي‌کند تا تيمش موفق باشد. البته در اين باره بهتر است من حرف نزنم و همانطور که گفتم هر بازيکني براي تيمش تلاش مي‌کند بهترين علمکرد را داشته باشد.

* ميثم حسيني در مصاحبه اي گفته در پرسپوليس هر کس اعتراض کند بازي مي کند. به عنوان کاپيتان پرسپوليس اين موضوع را تائيد مي کني؟

اين حرف را من نبايد پاسخ دهم و کادر فني اگر صلاح مي‌داند بايد درباره‌اش حرف بزند. تمرکز من بر روي همان فوتبالم است و به حاشيه‌ها کاري ندارم. قطعا هرکس در تمرينات خوب باشد در ارنج قرار مي‌گيرد و تا حالا که اين گونه بوده و قطعا در ادامه هم همينطور خواهد بود و در اين چند هفته‌اي که با حميد درخشان کار مي‌کنيم اين موضوع را با چشم خودم ديده‌ام که هرکس آماده‌تر باشد به ميدان مي‌رود.

* به نظر مي رسد خودت هم در بهترين شرايط قرار داري چون از نوع بازي ات هم هواداران پرسپوليس راضي هستند.

خوشبختانه شرايط خوبي دارم و در ۶ بازي اخير براي پيروزي پرسپوليس همه کار کرده‌ام که در ادامه هم اين کار را انجام خواهم داد چراکه قدر پيراهني که بر تن دارم را مي‌دانم و مطمئن هستم که بازيکنان جوان تيم به بازيکنان با سابقه نگاه مي‌کنند و خدا را شکر که بزرگ‌ترهاي تيم با همه وجود بازي مي‌کنند تا به پرسپوليس کمک کنند.



* عکسي از خودت در فضاي مجازي منتشر شده که تو را در بچگي با پيراهن پرسپوليس نشان مي‌دهد. قطعا مي تواني ادعا کني که از بچگي پرسپوليسي هستي!

من از بچگي طرفدار پرسپوليس بودم و در روي سکوها بازي‌هاي اين تيم را مي‌ديدم و بايد بگويم کل خانواده من هم پرسپوليسي هستند. من با باخت پرسپوليس گريه مي‌کنم و با برد اين تيم خوشحال مي‌شوم و اين روحيه را در بچه‌هاي خودم هم مي‌بينم که البته اين موضوع در اجتماع هم وجود دارد. برد و باخت پرسپوليس بر روي جامعه هم تاثير دارد و مني که از روي سکوها بازي‌هاي اين تيم را مي‌ديدم اين را متوجه مي‌شدم. من از بچگي عاشق پرسپوليس بودم و عاشقانه بازي‌هاي اين تيم را مي‌ديدم. اين عکس هم که شما درباره‌اش صحبت مي‌کنيد را خيلي دوست داشتم چراکه آن پيراهن برايم ارزشمند بود و حتي در ميهماني‌ها هم او را مي‌پوشيدم و خوشحالم که از بچگي پرسپوليسي بودم و مي‌توانم اين ادعا را بکنم اما نمي‌دانم اين عکس چگونه منتشر شده است.

* کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان به اردوي پرتغال آن هم در حالي که هيچ پرسپوليسي در اين ليست وجود ندارد رفت. در اين باره چه صحبتي داري؟ فکر مي کني به خاطر نتايج ضعيف پرسپوليس اين اتفاق افتاده؟

فکر نمي‌کنم به خاطر نتايج پرسپوليس اين اتفاق افتاده باشد چراکه در زمان مانوئل ژوزه ما دوازدهم جدول بوديم اما ۹ ملي‌پوش داشتيم و فکر مي‌کنم اين مسئله به تفکرات کي‌روش برمي‌ گردد چراکه او مربي بزرگي است. البته بد است که کسي از پرسپوليس در ليست تيم ملي نباشد اما پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است و بازيکنان تلاش مي‌کنند تا به تيم ملي برسند و مطمئن باشيد که در اردوي بعدي تيم ملي ۴- ۵ پرسپوليسي حضور دارند. با اين همه ما اين موضوع را به فال نيک مي‌گيريم و در اردوي کيش همه بازيکنان را در اختيار داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها