کد خبر: ۲۵۹۰۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
طي 24 ساعت گذشته اخبار زيادي در مورد بازگشت دوباره رويانيان به باشگاه پرسپوليس مطرح شده است. اين در حالي است که نايب رئيس هيات مديره و سخنگوي باشگاه پرسپوليس اين قضيه را تکذيب مي‌ کند.
مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: شکر خدا همه چیز خوب است، تیم در حال حاضر در اردوی کیش مشغول آماده سازی تاکتیکی و بدنی خود است و باشگاه نیز به کار خود بدون سروصدا و با کمترین حاشیه ادامه می‌ دهد. من هم امشب اگر خدا بخواهد یا صبح فردا به اردوی کیش می‌روم تا به بچه ها سری بزنم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعاتی که پیرامون بازگشت محمد رویانیان به پرسپولیس شنیده می‌ شود، چنین گفت: من هم در رسانه ها این موضوع را خواندم و شنیدم اما درباشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی در مورد بازگشت آقای رویانیان نشده و هیچ برنامه خاصی دراین مورد وجود ندارد.

« حتی به عنوان مدیرعامل؟» خواجه‌وند در پاسخ به این سوال گفت: بله، بخصوص در مورد مدیرعامل که نه تنها ایشان بلکه هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی پرسپولیس تا به الان که با شما صحبت می‌ کنم مطرح نشده است.

نایب رئیسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت اسپانسر و اینکه مذاکرات باشگاه و اسپانسر به کجا رسید چنین گفت: این روزها جلسه ای را برگزار نکرده ایم، به هر حال آقایان منتقمی و سیاسی نیستند و آقای گل رخسار نیز در خارج از کشور به سر می‌ برد، البته پسر ایشان در ایران هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما به نظر می‌ رسد با بازگشت خود آقای گل رخسار در روز یکشنبه هفته آینده جلسه باشگاه پرسپولیس و اسپانسر احتمالا برگزار خواهد شد، هر چند که هنوز برنامه ما برای برگزاری این جلسه فیکس و نهایی نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد شایعه درگیری لفظی ای که بین مدیران باشگاه و نمایندگان اسپانسر در جلسه روز یکشنبه باشگاه و حامی مالی باشگاه پرسپولیس پیش آمده، بیان کرد: به شخصه معتقدم بازی های رسانه ای قسمت بزرگی از زنجیره به هم پیوسته جذابیت فوتبال و ورزش است و اعتقاد شدیدی دارم که اگر رسانه ها نبودند باشگاه های ورزشی به یک شرکت معمولی تبدیل می‌ شدند اما به شرط رعایت خیلی از مسائل و وثوق اخباری که قرار است به گوش میلیون ها دوستدار فوتبال و ورزش برسد. در مورد این مورد خاص باید بگویم که روز یکشنبه خود من اولین نفری بودم که در جلسه حاضر شدم و آخرین نفری هم بودم که بعد از پایان جلسه محل را ترک کردم و هیچ بحث و درگیری بین طرفین پیش نیامد و نمایندگان دو طرف در کمال آرامش و حسن نیت جلسه شان را برگزار کرده و به پایان رساندند. امیدوارم از این پس شاهد چنین اخبار کذبی در برخی رسانه ها نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها