کد خبر: ۲۵۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «قرار است در کیش غیر از طی مراحل درمانی خود در تمرینات بدنسازی شرکت کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، مهدی دغاغله در خصوص تاخیرش در سفر به کیش و آخرین وضعیت خود اظهار داشت: «قرار بود در تهران به درمان خود ادامه دهم، اما کادر پزشکی پس از بازدید از امکانات کلینیک محل اردوی تیم در کیش از من خواستند به آنجا بروم.»

 

وی افزود: «صبح امروز به کیش رسیدم و با حضور در کلینیک مراحل درمانی خود را انجام دادم. امکانات اینجا خیلی خوب است و هیچ تفاوتی با کلینیک باشگاه ندارد.»

 

هافبک پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیتش تصریح کرد: «قرار است در کیش غیر از طی  مراحل درمانی خود در تمرینات بدنسازی شرکت کنم. وضعیتم به شکلی است که فعلا نمی توانم کار با توپ انجام دهم. پس از بازگشت از اردوی کیش MRI خواهم گرفت و بعد از آن مشخص می شود، می توانم پا به توپ شوم یا نه.»

 

دغاغله یادآور شد: «این بار حتی یک درصد هم نمی توانم ریسک کنم. خدایی نکرده اگر دوباره کشاله رانم پاره شود شاید مجبور شوم فوتبال را کنار بگذارم به این خاطر باید با احتیاط کامل کار با توپ را آغاز کنم.»

 

وی درباره محل اردوی تیمش در کیش عنوان کرد: «خوشبختانه اینجا از هر نظر امکانات ایده آل است، اما تنها مشکل ما آب و هوای بسیار گرم و شرجی جزیره است. در تمرین صبح واقعا دیدم که بچه ها چه فشاری را تحمل کرده اند و دلم برای آنها سوخت. به نظرم آب و هوای فعلی جزیره کیش از هوای اهواز هم گرمتر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها