کد خبر: ۲۵۸۹۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
اگرچه سیدمهدی رحمتی و دانیل داوری در اردوی پرتغال حضور ندارند اما منابع آگاه می گویند این دو دروازه بان همراه علیرضا حقیقی به جام ملتهای آسیا می روند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاید با قرار نگرفتن نام رحمتی در لیست اعلام شده از سوی فدراسیون برای اردوی پرتغال، خیلی‌ها تصور کردند دیگر این دروازه‌بان که حتی در پیکان نیز بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد، دیگر شانسی برای رفتن به جام ملت‌های آسیا ندارد اما به نظر می‌رسد اعلام نام او در لیست اولیه تیم‌ملی بي‌دلیل هم نبوده است.

 

لیست اولیه که حدود ٤٠ نفر را در خود جای داده بود، همان لیستی است که به AFC اعلام شده تا فقط این بازیکنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا شانس داشته باشند.

 

گفتنی است در اردوی تیم ملی در پرتغال که با ۲۴ بازیکن در حال برگزاری است، علیرضا حقیقی، محسن فروزان و علیرضا بیرانوند ۳ دروازه بان تیم ملی هستند اما منابع آگاه می گویند اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، از این جمع ۳ نفره فقط علیرضا حقیقی که فعلا شماره یک تیم ملی است، به جام ملت های آسیا می رود و در استرالیا ۲۰۱۵ علاوه بر حقیقی، دو دروازه بان دیگر تیم ملی رحمتی و دانیال داوری خواهند بود.

 

داوری به دلیل تولد فرزندش با هماهنگی کی روش در اردوی پرتغال غایب است و رحمتی هم به صلاحدید کی روش به پرتغال نرفت.

 

پس سکوت این روزهای رحمتی هم بي‌دلیل نیست و او همچنان در انتظار روی خوش کی‌روش خواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها