کد خبر: ۲۵۸۸۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
ملی پوشان فوتبال کشورمان استارت قهرمانی استرالیا 2015 را از لیسبون زده اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلوس کی روش تمرین صبح امروز تیم ملی را تعطیل کرد. ملی پوش ها پس از صرف صبحانه، به مرخصی دو ساعته می روند.

 

کی روش بازیکنان را آزاد گذاشته که به سطح شهر لیسبون بروند و اگر خریدی دارند انجام بدهند. طبق برنامه آنها باید ساعت 12:30 دقیقه در هتل پستانا باشند تا پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، برای بزگرازی تمرین به ورزشگاه ژامور بروند.

 

* همچنین بازیکنان امشب، شام میهمان سفیر خواهند بود. ملی پوش ها امروز ساعت 16 به وقت محلی تمرین خود را برگزار می کنند و پس از این تمرین سریعا راهی استراحتگاه سفیر ایران در پرتغال می شوند. این استراحتگاه در نزدیکی سفارتخانه در شهر لیسبون است.

 

غریبی سفیر ایران از ابتدای ورود ملی پوش ها به پرتغال در کنار آنها بود و حتی روز اول به استقبال شان در هتل پستانا رفت و شام را با آنها خورد.

 

* خبر دیگر اینکه روز گذشته دوربین واحد مرکزی خبر در پرتغال به اردوی تیم ملی رفت و با چند تن از بازیکنان مصاحبه کرد.

 

صداوسیمایی‌ها با وریا غفوری، محسن فروزان و علیرضا جهانبخش در خصوص دعوت شدن‌شان به تیم ملی و شرایط تیم پیش از جام ملت ها صحبت کردند.

 

گفتنی است اولین بازی دوستانه کشورمان در پرتغال روز جمعه برگزار خواهد شد. این دیدار که مقابل اشتوریل برگزار می‌شود، معلوم نیست که از تلویزیون پخش زنده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها