کد خبر: ۲۵۸۸۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه بوشهر گفت: «این ستاره‌هایی را که دوستان الان پزش را می‌دهند و لذتش را می‌برند، ما به دست آوردیم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیس باید پنجشنبه  آینده در جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف کارگر بنه بوشهر برود. این تیم در مرحله قبلی مس رفسنجان را چهار بر صفر در هم کوبیده و به این مرحله رسیده است.

 

شاید جالب باشد که بدانید یک طرفه‌ترین پیروزی تاریخ لیگ‌های سراسری در ایران در جدال پرسپولیس با یک تیم بوشهری یعنی شاهین رقم خورده است.

 

سرخپوشان در حالی در سال 73 با نتیجه ده بر یک در این بازی به برتری دست یافتند که هدایت این تیم بر عهده حمید درخشان بود.

 

غیر از آن یک مسابقه تا به حال هیچ تیمی در ایران نتوانسته در بازی‌های لیگ، حریفش را دو رقمی کند. در حقیقت درخشان خاطره خوشی از رویارویی با تیم‌های بوشهری دارد، هر چند بعید است این بار کارگر بنه برای او و تیمش در جام حذفی سد محکمی باشد.

 

نکته جالب دیگر درباره تیم کارگر بنه بوشهر اینکه سرمربی این تیم، عباس سرخاب است؛ ستاره استثنایی استقلال در سال‌های نه چندان دور!

 

سرخاب که بامداد امروز چهارشنبه میهمان برنامه ورزشی شبکه استانی بوشهر بود، ضمن دشوار توصیف کردن بازی با پرسپولیس در مورد دوران بازیگری‌اش در استقلال هم گفت: «تیم ما آن سال‌ها بی‌نظیر بود. یک سال من بهترین بازیکن آسیا شدم. ما قهرمان قاره شدیم و افتخاراتی به دست آوردیم که دیگر تکرار نشد. این ستاره‌هایی را که دوستان الان پزش را می‌دهند و لذتش را می‌برند، ما به دست آوردیم!»

 

پرسپولیس و کارگر بنه 24 مهر از ساعت 16 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها