کد خبر: ۲۵۸۷۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
نیلسون کوره آ درباره صحبت های اخیری که در برخی رسانه مبنی بر عدم تمرین کردن تا زمان دریافت مطالباتش اظهار داشت: «صحبت هایی که در برخی رسانه ها مطرح شد، احمقانه و دیوانه وار است، چون تمرینات تیم تعطیل شده بود و من دو روز روزهای شنبه و یکشنبه را به دبی رفته بودم.»

دروازه بان برزیلی پرسپولیس درباره علت حضور در دبی گفت: «من دبی را دوست دارم. البته خانواده ام در پرتغال هستند و قرار بود در وقفه ای که در لیگ به وجود آمده به مدت یک هفته برای دیدن خانواده ام به پرتغال بروم که مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت و من هم تابع تصمیم باشگاه هستم.»

نیلسون کوره آ در رابطه با مطالباتش از باشگاه گفت: «آنها باید به من پول بدهند، اما من یک بازیکن حرفه ای هستم و هیچ گاه این موضوع باعث نمی شود که من تمرین نکنم. بنابراین صحبت هایی که در این باره در سانه ها مطرح شده احمقانه است.»

دروازه بان برزیلی تیم پرسپولیس که این روزها به صورت گردشی با سوشا مکانی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می گیرد ادامه داد: «مگر در قرارداد من آمده است که باید در ترکیب اصلی باشم؟ من تابع تصمیم سرمربی هستم. خیلی ها عصبانیت و حرص خوردن های مرا روی نیمکت به این موضوع ربط می دهند، اما باید بگویم وقتی که من روی نیمکت هستم و تیم نتیجه نمی گیرد، از عدم نتیجه گیری تیم، حرص می خورم، و الا در بازی با راه آهن و سایر تیم ها همواره سعی می کنم به هم تیمی هایم روحیه بدهم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها