کد خبر: ۲۵۸۴۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
کریمی قدوسی در صحن علنی مجلس:
نماینده مردم مشهد گفت: متاسفانه علیه جریان حق گزارش‌نویسی می‌شود و به نفع جریان فتنه مدیحه‌سرایی می‌شود. کریمی قدوسی افزود: جریان نفاق و فتنه و سرویس‌های جاسوسی همواره تلاش کرده‌اند این چتر امنیتی را جمع کنند؛ در دوران فتنه و در دوران اصلاحات هجوم ناجوانمردانه‌ای به وزارت اطلاعات شد و با طراحی توطئه شوم قتل‌های زنجیره‌ای در پی شکستن این چتر امنیتی بودند و امروز سوال نمایندگان در همین راستا و در جهت حفظ دستاوردهای این وزارتخانه است.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، بررسی سوال ملی مشترک 37 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست علنی صبح امروز پارلمان مورد بررسی قرار گرفت.

در خلاصه این سوال آمده است تدابیر وزارت اطلاعات برای حفاظت از فرزندان ملت ایران و مقابله با تاثیرگذاری افرادی که در گذشته سوابق روشنی در تمهیدات امنیت ملی کشور داشته‌اند، چیست.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس به عنوان نماینده سوال‌کنندگان از وزیر در این جلسه با تبریک سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اظهار داشت: وزارت اطلاعات یعنی چتر امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران که خدمات راهبردی 30 سال گذشته آن در راس توجهات این انقلاب واقع شده است.

وی با اشاره به خدمات وزارت اطلاعات در این برهه 30 ساله، متلاشی کردن جریان نفاق و احزاب نفاق مانند حزب توده، کموله و دموکرات، متلاشی کردن شبکه‌های جاسوسی نظام سلطه و شبکه‌های ترور از جمله شبکه ترور رژیم صهیونیستی در شهادت دانشمندان هسته‌ای، متلاشی کردن شبکه بزرگ و اکبر 88، مهار بحران‌های تحمیلی توسط دشمنان، متلاشی کردن شبکه قاچاق کالا و ارز، دستگیری غرور‌آفرین تروریست بزرگ جندالله شیطان در آسمان و اشراف بر همه سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی در منطقه از جمله مصادیق خدمات وزارت اطلاعات برشمرد.

این نماینده مجلس برهمین اساس ادامه داد: امروز کشور ما در حالی که دور تا دور آن را آتش فتنه فرا گرفته همچون حضرت ابراهیم در آتش در امنیت به سر می‌برد که این امنیت مرهون الطاف الهی، لیاقت این ملت و خدمات سربازان گمنام و نظام دفاعی کشور است.

کریمی قدوسی افزود: جریان نفاق و فتنه و سرویس‌های جاسوسی همواره تلاش کرده‌اند این چتر امنیتی را جمع کنند؛ در دوران فتنه و در دوران اصلاحات هجوم ناجوانمردانه‌ای به وزارت اطلاعات شد و با طراحی توطئه شوم قتل‌های زنجیره‌ای در پی شکستن این چتر امنیتی بودند و امروز سوال نمایندگان در همین راستا و در جهت حفظ دستاوردهای این وزارتخانه است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه انقلابی نتواند در دوران فتنه و کودتاهای سیاسی و نظامی از خود دفاع کند، زنده نیست، تصریح کرد: این انقلاب اسلامی ما زنده است و از خود دفاع می‌کند و پیروز هم می‌شود. کما اینکه در سال 88 دیدیم که این اتفاق افتاد البته فتنه از وحدت جریان ثروت‌ها و قدرت نامشروع در داخل و با کمک دشمنان خارجی و با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی شکل گرفته بود.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم جای اهل حق و باطل در فتنه عوض شده است، گفت: متاسفانه علیه جریان حق گزارش‌نویسی می‌شود و به نفع جریان فتنه مدیحه‌سرایی می‌شود؛ اهل فتنه در مصادر حکومتی دینی به کار گرفته می‌شوند و این علامت واضحی است که فتنه قصد کودتای دیگری زیر پوشش شعار اعتدال را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس هشتم و نهم با همه ظرفیت خود مقابل فتنه ایستاد، خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس هشتم کفن پوشیدند و آقای لاریجانی هم به میدان آمد و علیه فتنه راه‌پیمایی کرد و شعار مرگ بر چهار تن از سران فتنه در همین مجلس بلند شد و  مجلس نهم در رای اعتماد به کابینه یازدهم با همه ظرفیت مقابل فتنه ایستاد و به وزرایی که در فتنه سهیم و همراه بودند، رای اعتماد نداد.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها