کد خبر: ۲۵۸۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: «کریمی انسان خوش قلبی است و به واسطه همین است که او به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان قبل از اعزام علی کریمی به اردوی پرتغال با او ملاقاتی داشت و پیرامون برخی مسائل با او حرف زد.

 

در خصوص محتوی و موضوع گفتگوی دو طرف نظر یاریار را جویا شدیم که گفت: «موضوع مهمی نبود و علی کریمی معمولا دوست ندارد این قبیل اقداماتش رسانه‌ای شود. او معمولا در کارهای خیرخواهانه و انساندوستانه پیش قدم می‌شود که در این ملاقات نیز او به بنده خدایی کمک کرد و گره کار یک همنوع را تا آنجا که توان داشت باز کرد.»

 

یاریار در مورد حضور کریمی در تیم‌ملی نیز یادآور شد:‌ «کریمی انسان خوش قلبی است و به واسطه همین است که او به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد تا حسابی فوت و فن مربیگری را از یکی از اساتید بزرگ حوزه فوتبال یاد بگیرد. کریمی در بهترین کلاس‌ها هم نمی‌توانست استادی مثل کی‌روش پیدا کند.»

 

او ادامه داد: «کریمی مربی جوان و مستعدی است و خیلی راحت و خوب با بازیکنان جوان تیم‌ملی ارتباط برقرار می‌کند. از همه مهمتر اینکه او سرمایه ملی ما به شمار می‌رود و با حضورش در تیم‌ملی دیگر خانه‌نشین نمی‌شود و با ادامه کارش می‌تواند به یکی از مربیان موفق آسیا تبدیل شود. ما باید به فکر سرمایه‌های فوتبالمان مثل مجیدی، مهدوی‌کیا، هاشمیان و ... باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها