کد خبر: ۲۵۸۴۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
مدافع تنومند آبی ها مدعی است تیمش به راحتی پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد: «این استقلال به راحتی قهرمان می‌شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،حنیف عمران‌زاده که به دلیل مصدومیت در این فصل نتوانسته برای تیمش به میدان برود از هفته آینده تمرینات گروهی‌اش را آغاز می‌کند.

 

عمران‌زاده درباره شرایط بدنی‌اش و اینکه چه زمانی برای حضور در ترکیب استقلال آماده می‌شود، اینطور گفت: «یک هفته‌ای است که تمرینات هوازی و قدرتی‌اش را شروع کرده‌ام و 38 روز است که فیزیوتراپی نمی‌کنم. با توجه به شرایط بدنی‌ام یک هفته دیگر تمرینات گروهی را آغاز خواهم کرد.»

 

وی ادامه داد: «کارهای هوازی را دنبال می‌کنم و کمی ترس دارم که بدنم در تمرینات گروهی نکشد و مصدوم شوم. با مشورتی که با دکتر نوروزی و امیرخان خواهم داشت طی 7-8 روز آینده تمرینات گروهی را آغاز خواهم کرد.»

 

مدافع استقلال در مورد اینکه چگونه استقلال بعد از 3 شکست پیاپی، همچنان در کورس قرار دارد گفت: «خدا را شکر بازیکنان و کادرفنی این اعتقاد را داشتند که تیم در بحران قرار ندارد و با حفظ روحیه توانستند از آن شرایط بیرون بیایند. اینجا جا دارد از هیات مدیره استقلال آقای افشارزاده، صاحب‌پناه، افجه، توفیقی، نظری جویباری و منصورخان پورحیدری تشکر کنیم که آرامش را به تیم منتقل کردند.»

 

وی ادامه داد: «هیات مدیره استقلال نشان دادند که واقعا فوتبالی هستند و با درک شرایط تیم و با وجود 3 باخت پیاپی جریمه‌ای در نظر نگرفتند و تیم را حمایت کردند.»

 

عمران زاده بدشانسی را عامل عدم نتیجه‌گیری تیمش عنوان می‌کند: «به شخصه از نوع بازی تیم لذت بردم و کیف کردم. به دلیل مصدومیت بیرون بودم و کاملا می‌توانستم شرایط تیم را ببینم. توپ‌های‌مان با بدشانسی وارد دروازه حریفان نمی‌شد و اگر می‌توانستیم در آن سه بازی هم نتیجه بگیریم الان شرایط فوق‌العاده‌تری داشتیم. خوشبختانه با برد مقابل ملوان روحیه هم به جمع بازیکنان برگشت و ان‌شاءاله با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.»

 

عمران‌زاده که روز گذشته میهمان برنامه ویتامین 3 ویژه عید قربان بود درباره این برنامه و کری‌خوانی‌اش با سوشا مکانی اینطور گفت: «خیلی خوشحال شدم که مجری برنامه یک استقلالی چند آتشه بود و علی مرادی از این پس یکی از دوستان عزیز من خواهد بود. از بین پرسپولیسی‌ها علی ضیا، پژمان بازغی و حسین سلیمانی را دوست دارم.»

 

مدافع استقلال درباره شانس تیمش برای قهرمانی این فصل لیگ برتر هم گفت: «تیم خوبی داریم و اگر مصدومان برسند و ملی‌پوشان که الان شرایط خوبی دارند، شرایط بهتری پیدا کنند مطمئنا به راحتی قهرمان خواهیم شد و این قول را از همین جا به همه هواداران می‌دهم. کادرفنی استقلال هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشت و امیدوارم با آمادگی تمام بازیکنان فصل خوبی را رقم بزنیم.»

 

عمران‌زاده درباره تعدد مصدومیت در خط دفاع استقلال و ضعف این تیم در این نقطه هم گفت: «معتقدم ضعفی نداشته‌ایم و تمام بازیکنانی که به میدان رفته‌اند تمام تلاش خود را کرده‌اند. مثلا هاشم بیگ زاده که یک دفاع چپ است در این پست هم عملکرد خوبی داشت. شاید از نظر کیفی در دفاع چپ نمره 10 بگیرد و در دفاع وسط نمره 9 اما در هر صورت عملکرد خوبی داشت.»

 

مدافع استقلال که در این سال‌ها همیشه یکی از منتقدین پرداختی‌های مالی در باشگاهش بود درباره شرایط استقلال در این فصل گفت: «اگر چشم نزنیم باید بگویم از نظر مالی حمایت خوبی داشتند و کاملا هوای تیم را داشته‌اند. در طول 6-7 سالی که در استقلال بودم هیچ وقت چنین شرایطی را مشاهده نکرده بودم.»

 

وی در پایان گفت: «البته آقای فتح الله زاده هم زحمت زیادی می‌کشیدند و فقط از نظر مالی مشکل داشتند. اما در حال حاضر وقتی ساعت 6 و نیم صبح به باشگاه می‌رویم افشارزاده در آنجا حاضر است و تمام کارمندان و اعضای هیات مدیره هم حضور دارند و به خوبی جوابگو هستند. حاجی فتح الله زاده هم همانطور که گفتم زحمت کشیدند اما به خاطر بی‌پولی همیشه فراری بودند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها