کد خبر: ۲۵۸۳۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «خوشحالم پس از پیوستن به استقلال به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم تا بتوانم مسافر جام ملت ها باشم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امید ابراهیمی در خصوص بازی مقابل تیم ملوان اظهار داشت: «در نیمه اول خیلی فشار روی تیم ما زیاد بود، اما بعد از گل توانستیم بر زمین حاکم شویم و بازیکنان تیم خیلی مسلط در زمین اهداف کادر فنی را پیاده کردند. مهم سه امتیاز این بازی بود که خوشبختانه به دست آوردیم تا ناکامی و بدشانسی سه هفته قبل از بازی مقابل ملوان را جبران کنیم. ما تمام تلاش هایمان را برای برد صورت دادیم که به آن هدفی که داشتیم رسیدیم. امیدوار هستیم هواداران پس از سه هفته که واقعاً اذیت شده اند راضی شده باشند. امیدواریم این روند را پس از شروع بازی ها ادامه دهیم.»

 

او ادامه داد: «ما سه هفته پشت سر هم نتیجه نگرفته بودیم و تیم ما واقعاً تحت فشار قرار گرفته بود و حواشی که برای تیم ما و کادر فنی اجاد شده بود، واقعاً ما را تحت فشار قرار داده بود. خوشحالیم که توانستیم از اکثر موقعیت های که به دست آوردیم سه گل بزنیم و فکر می کنم پس از سه هفته حاشیه، لطف خدا شامل حال تیم ما شده بود که توانستیم پیروز میدان باشیم.»

 

هافبک استقلال در خصوص اینکه حریف معتقد است داور دو پنالتی برای ملوان  نگرفته، عنوان کرد: «فکر می کنم پنالتی که برای حریف گرفته شده بود پنالتی نبود چه برسد به دو پنالتی که آنها اعتراض داشتند. من به صحنه ها نزدیک بودم و نمی دانم اعتراض بازیکنان تیم حریف برای چه چیزی بوده است.»

 

ابراهیمی ادامه داد: «می توانیم در هفته های آینده بازی های بهتر و هماهنگ تر انجام دهیم و سعی و تلاشمان را می کنیم تا پایان نیم فصل امتیازی از دست ندهیم.»

 

هافبک دفاعی تیم استقلال در پایان در خصوص دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: «همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند بازیکنان بسیار خوب و مستعدی هستند و تمام تلاش هایمان را انجام می دهیم که در اردوهای پیش‌رو خودمان را به سرمربی نشان دهیم. خوشحالم که پس از آمدن به استقلال به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم نظر کی روش را جذب کنم تا بتوانم مسافر جام ملت ها باشم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها