کد خبر: ۲۵۸۳۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: «از نظر من که خنده دارند. اگر قرار بود با جادو مشکل فوتبال مان حل شود که تا حالا اینطور شده بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران، چند روز پیش اين شايعه مطرح شد كه سیدمهدی سیدصالحی به حمید درخشان پیغام فرستاده تا به پرسپوليس برگردد ولي سيدصالحي اين خبر را تكذيب مي كند.

 

سيدصالحي در این خصوص عنوان کرد: «من هیچ پیغامی به آقای درخشان نداده ام و نمی دانم این اخبار از سوی چه کسانی منتشر شده است. در سایپا راحتم و مشکل خاصی هم ندارم. آقای درخشان زمان حضورم در پیکان، مربی ام بوده اند و طبیعی است که با ایشان در تماس باشم اما اینکه برای بازگشت به پرسپولیس به ایشان پیغام داده ام، به هیچ وجه صحت ندارد.»

 

این بازیکن در ادامه خاطرنشان کرد: «در این چند سالی که در فوتبال هستم، هیچ وقت برای رفتن به تیمی، به کسی پبغام نداده ام چون هر تیمی که مرا بخواهد، خودش سراغم می آید. در این مدت هیچ وقت به جدایی از سایپا فکر نکرده ام چون اصلا دنبال این نیستم که از این تیم بروم.»

 

سید صالحی پیرامون مطالباش از باشگاه پرسپولیس گفت: «چند روز پیش بود که به باشگاه رفتم تا دیداری با مدیران باشگاه داشته باشم. در این جلسه آقای سیاسی قول دادند که در اسرع وقت مطالباتم را پرداخت کنند. فعلا هم منتظرم تا ببینم که پولم چه زمانی پرداخت می شود.»

 

این روزها شایعه شده که برخی از تیم ها از جمله سايپاجادوگر استخدام کرده اند. سیدصالحی با اشاره به این قضیه تاکد کرد: «فوتبال مگر جای جادو جنبل است؟ این ها تماما شایعه هستند. مگر می شود با اینجور مسایل یک تیم را به موفقیت رساند؟ تمامی این ها خرافات محض است. از نظر من که خنده  دارند. اگر قرار بود با جادو مشکل فوتبال مان حل شود که تا حالا اینطور شده بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها