کد خبر: ۲۵۸۳۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نیلسون به پرسپولیس تعصب دارد و فکر می کنم در جلسه ای که امروز با مسئولان باشگاه داشته، مشکلش حل شده است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در خصوص اردوی كیش برای پرسپولیس اظهار داشت: «در این مدت بازی‌های لیگ فشرده برگزار شد و خیلی فرصت کارهای تاکتیکی روی تیم نبود. اما در فرصت تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا با تمریناتی كه در اردوی كیش می دهم، بتوانم تیم را با اهدافم هماهنگ کنم. فکر می‌کنم بعد تعطیلات پرسپولیس واقعی را می‌توانید ببینید چون ما فرصت کافی را برای آماده کردن پرسپولیس داریم.»

 

وی درباره عدم همراهی تیمش در سفر به جزیره کیش اظهار داشت: «من صبح فردا یک کار شخصی مهم دارم که به همین خاطر امروز همراه تیم به کیش نرفتم. دستیارانم حضور دارند و تمرین صبح فردا را زیر نظر می گیرند. بنده نیز عصر سه شنبه به کیش می روم.»

 

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند بازیکن ایرانی با کیفیت جذب کند گفت: «در اینکه بازیکنان با کیفیت ایرانی الان همه تیم دارند شکی نیست اما من فکر می‌کنم ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باشگاه‌ها باید به ما بازیکن بدهند. به هر حال شرایط ما مثل تیم ملی است. همانطور که باشگاه‌ها باید به تیم ملی بازیکن بدهند، باید به ما هم کمک کنند تا بتوانیم در آسیا نمایش خوبی داشته باشیم.»

 

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیمش که مدت زیادی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی كنند، گفت: «ما می‌توانیم نام این بازیکنان را از لیست خارج کنیم و به جای آن‌ها بازیکن بگیریم. بالاخره پرسپولیس از نبود این بازیکنان لطمه دیده است و احتمال دارد به جای آن‌ها بازیکن بگیریم مگر اینکه خیلی زود بازیکنان محرومی مثل ماهینی اجازه بازی پیدا کنند.»

 

وی درباره ناراحتی نیلسون از عدم پرداخت مطالباتش تاکید کرد: «نیلسون به پرسپولیس تعصب دارد و فکر می کنم در جلسه ای که امروز با مسئولان باشگاه داشته، مشکلش حل شده است. مشکلی نیست و او با ما خواهد ماند.»

 

درخشان درباره اینکه ماهینی نیز در سفر به کیش همراه تیم خواهد بود، افزود: «حسین ماهینی طبق قانون فعلا بازیکن ما است و در کنار سایر نفرات تمرین می کند. از طرفی ما امید داریم با مساعدت مسئولان سازمان نظام وظیفه مشکلش حل شود و حداقل تا نیم فصل او را داشته باشیم. به همین خاطر و برای اینکه اگر مشکلش حل شد، از نظر جسمانی عقب نباشد، او در اردوی کیش همراهمان خواهد بود.»

 

وی در مورد پولادی هم گفت: «در اینکه پولادی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند هیچ شکی وجود ندارد ولی ما هیچ بازیکنی را به زور در این تیم نگه نمی‌داریم. بازیکنان باید عاشق پرسپولیس باشند و برای پوشیدن پیراهن این تیم اشتیاق داشته باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها