کد خبر: ۲۵۸۱۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۳
عضو تيم ملي دووميداني در اينچئون گفت:‌ بازي‌هاي آسياي يکي از تلخ‌ترين تجربيات دوران ورزشي‌ام بود.
به گزارش پایگاه 598، محمد ارزنده در مورد عملکردش در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: حضور در این رقابت‌ها یکی از تلخ ترین تجربه‌هایم بود. می‌توانستم مدال بگیرم، اما نشد. علت‌های زیادی دارد که مهمترین آن آسیب دیدگی‌ام بود که اجازه نداد در سطح بالایی تمرین کنم و مدت زیادی را از دست دادم. البته حین مسابقه نیز 25 دقیقه توقف ایجاد کردند و و اگر اینها نبود، نتیجه بهتری می‌گرفتم.

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سوال که داوری، رئیس فدراسیون اعلام کرده است ارزنده انتظارات را برآورده نکرد، گفت: همان طور که مسئولان فدراسیون از ورزشکار انتظار دارند، ورزشکاران هم از آنها انتظار دارند. من انتظار داشتم، برایم ورودی نگذارند. اگر ورودی نبود، آسیب دوم را نمی‌دیدم و یک ماه و نیم تمرین مفید را از دست نمی‌دادم.

ملی پوش پرش ارتفاع دوومیدانی ایران عنوان کرد: علاوه بر اینها مربی هم قبل از مسابقات کنارمان نبود. مجموع این علت‌ها دست به دست هم می‌دهند که ورزشکار به مدال نرسد!

ارزنده تاکید کرد: به هیچ وجه کم کاری نکردم و تا جایی که توان داشتم برای رسیدن به مدال تلاش کردم، اما متاسفانه نشد. به هیچ وجه از نتیجه‌ای که کسب شد، راضی نیستم.

محمد ارزنده در بازی‌های آسیایی با رکورد 7 متر و 56 سانتی متر به مقام ششم دست یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها