کد خبر: ۲۵۸۱۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۴ مهر ۱۳۹۳
«در حال حاضر هستند تیم‌هایی در رده‌های بالاتر از پرسپولیس که همین نفرات پرسپولیس را هم در اختیار ندارند اما باتاکتیک‌تر و با عملکردی بهتر در مسابقات ظاهر می‌شوند.»

این حرف‌ها بخشی از صحبت‌های سرمربی فعلی پرسپولیس بعد از تساوی سرخپوشان با پدیده بود که انصافاً در هفته‌های ابتدایی لیگ خوب کار می‌کرد و واقعاً پدیده لیگ نام گرفته بود. در آن مقطع علی دایی چند بازیکن خود را مثل هادی نوروزی، رضا نوروزی، حمید علی عسگری، پیام صادقیان و مهدی دغاغله در اختیار نداشت ولی از همین جمع هادی نوروزی به بازی با سپاهان رسید ولی حمید درخشان که در آن مقطع مدعی بود با همین بازیکنان، پرسپولیس می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و با تاکتیک‌تر بازی کند! در مقابل سپاهان فقط دفاع کرد و بعد از بازی هم مدعی شد:

معتقدم مقابل سپاهان با نداشتن 4 بازیکن اصلی و فرصت‌هایی که از دست دادیم تا همین‌جا هم که پیش آمدیم و این عملکرد را داشتیم، قابل تقدیر است. فقط به دنبال تساوی بودیم و بضاعت تیم ما همین بود! و منتقدان بضاعت پرسپولیس را هم نگاه کنند!

اما خواندن صحبت‌های حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم جالب است. سیاسی بعد از شکست پرسپولیس برابر فولاد در اهواز که دومین بازی فصل سرخ‌ها با هدایت علی دایی بود، گفت:

باخت به فولاد نفرت‌انگیز بود.» او اما بعد از شکست تیمش برابر سپاهان در فولادشهر تأکید کرد: «از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تشکر می‌کنم، فوتبال همین است! پرسپولیس در بازی با سپاهان جنگنده‌تر از قبل بود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها