کد خبر: ۲۵۷۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
نماینده پیشین بحرین تایکد کرد: بحرینی ها انقلابشان را تا برپایی جشن آزادی و کرامت ادامه می دهند تا بزرگترین عید را برای ملت خود خلق کنند
به گزارش خبرگزاری شبستان، هادی موسوی، نماینده پیشین فراکسیون الوفاق در پارلمان بحرین گفت: بحرینی ها انقلابشان را تا برگزاری جشن عید آزادی و کرامت ادامه خواهند داد.

موسوی تاکید کرد: حکم های منتشر شده در حق شخصیت ها، معلمان، پزشکان و نظامیان که به 80 سال زندانی نیز رسیده است، سیاسی و ظالمانه است و این حکم ها فاقد ساده ترین معیارهای عدالت خواهانه بوده است.زیرا آنها فرصت محاکمه طبیعی و عادلانه و حق دفاع از خود و گرفتن وکیل نیز نداشتند.

این نماینده پیشین پارلمان بحرین افزود: ملت بحرین در حالی این عیدها را می گذراند که از سرکوب، آزار و اذیت رنج می برند و پایان نیافته و هرگز پایان نمی یابد تا زمانی که این رژیم به خاطر سرعت برخوردش با مردم باقی مانده است.

وی ادامه داد: ملت بحرین این راه را ادامه می دهند تا عید بزرگتری را خلق کنند، عیدی که در آن عطر آزادی و کرامت را جشن می گیرند.

موسوی خاطر نشان کرد: به نفع رژیم نیست که اوضاع در بحرین داغ باشد ولی ملت نمی خواهد که این وضعیت سرد باشد تا ماموریتشان را برای تحقق خواسته های مختلفشان در سطح سیاسی، انسانی، حقوقی و معیشتی به اتمام برسانند.

وی اظهار داشت: این رژیم با نام تعدی به نظام مخالفان را می کشند و می گویند که مخالفان به واقعیت دامن زدند ولی نمی گویند که حمله به ساکنان بحرین برافروختن آتش است.

موسوی ادامه داد: حکومت مدعی است که شیخ شیهد "علس حسن البدیهی "به طور طبیعی و به خاطر بیماری درگذشته است و به خاطر حمله نیروهای نظام علیه البدیهی و همسرش در مقابل خانه اش نیست.

این نماینده پیشین بحرین تاکید کرد: دهها نفر از نظامیان به خاطر محاکمه و انفصال از خدمت شده اند و همه این نظامیان بازداشتی از شیعیان بودند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها