کد خبر: ۲۵۷۴۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال سپاهان به هنگام خروج از میکسدزون با رئیس مشوقین باشگاه پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هنگامی که محمدرضا خلعتبری با نمایندگان رسانه‌ها مشغول گفتگو بود عباس اسماعیل‌بیگی رئیس مشوقین هواداران پرسپولیس خطاب به وی گفت: «آقای خلعتبری رحیمی و دایی شما را نخواستند چرا به هواداران پرسپولیس توهین می‌کنید که مهاجم سپاهان پاسخ داد من به شما توهین نکردم اما خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام که هرچه دل‌تان می‌خواهد بگویید.»

 

این دیالوگ بین دو نفر باعث تنش در میکسدزون شد تا جایی که اطرافیان طرفین این دو نفر از یکدیگر جدا کرده تا کار به جای باریک نکشد.

 

اسماعیل بیگی، لیدر پرسپولیس در این خصوص خطاب به رسانه ها عنوان کرد: «خلعتبری پارسال با پیراهن پرسپولیس از سپاهان و هواداران این تیم فحش شنید و امسال همان ادا و اطوارها را برای ما در آورد. این ها نشان می دهد حاشیه را دوست دارد.»

 

وی ادامه داد: «چنین کارهایی را برای ذوب آهن هم کرده است. ما با لیدرهای اصفهانی قرار گذاشته بودیم به بازیکنان فحاشی نکنند اما خلعتبری نگذاشت. او با آن حرکت زشت که انجام داد باعث ناراحتی شد و خودش را خراب کرد. این کارها را در آینده با سپاهان هم می کند. همین آقا 4 میلیارد از پرسپولیس گرفت بدون اینکه کار خاصی بکند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها