کد خبر: ۲۵۷۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاري آريا ، احمدي نژاد در مراسم طرح نهضت ملي حفظ قرآن کريم دانش آموزان و فرهنگيان افزود: اگر فکر مي کنيد با فشار به ملت ايران مي توانيد شرايط جهان را تغيير دهيد ، سخت در اشتباهيد زيرا ايران يک فرهنگ است؛ فرهنگ توحيد وعدالت؛ ملت ايران ذره اي عقب نشيني نخواهد کرد.
وي با بيان اينکه امروز اوج طاغوت ها دولت آمريکاست افزود: اين کشور با گستاخي و پررويي بيش از پنج هزار بمب اتمي ذخيره کرده است و اکنون ايران را متهم مي کند.
احمدي نژاد با تأکيد بر اينکه ما پاسخ گستاخي آنها را داده ايم گفت:آقاي اوباما علاوه بر بودجه سالانه اتمي آمريکا ،81 ميليارد دلار براي بهسازي بمب هاي اتمي اين کشور اختصاص داده است.
رئيس جمهور با بيان اينکه اين رقم بيش از300 برابر بودجه سازمان انرژي اتمي ايران است افزود: با اين حال آنها مي گويند ايران به دنبال بمب اتمي است اما بايد بدانند ما اگر بخواهيم دست آمريکا را از دنيا کوتاه کنيم به بمب نياز نداريم و سخت افزاري عمل نمي کنيم بلکه با فکر، انديشه و منطق عمل مي کنيم.
احمدي نژاد افزود: ملت ايران اگر بخواهد اقدام کند حرف هايي مي زند که کارمندان کاخ سفيد نيز همان حرف ها را خواهند زد.
رئيس جمهور در ادامه ازعملکرد آژانس بين المللي انرژي اتمي و مدير کل آن انتقاد کرد و گفت: متأسفم که شخصي در رأس اين آژانس است که از خودش اختياري ندارد و حتي قوانين آژانس را زير پا مي گذارد.
احمدي نژاد افزود: وي کاغذهايي را که مقامات آمريکايي در اختيارش مي گذارند مطرح مي کند چرا اين شخص گزارشي از آمريکا و زرادخانه هاي هسته اي اش و از دوستان آمريکا و سلاح هاي آنها منتشر نمي کند؟
رئيس جمهور در ادامه تصريح کرد: براي آقاي اوباما متأسفم زيرا کاري کرده است که ملت هاي دنيا هرگاه کلمه رئيس جمهور آمريکا را مي شنوند حالت تهوع برايشان دست مي دهد.
وي با اشاره به اظهارات رئيس جمهور آمريکا پيش از انتخابش گفت: مي گفتند مي خواهيم تغيير ايجاد و سياست ها را عوض کنيم اما نه تنها چنين نکردند بلکه دست به کارهاي زشت زدند و تاريخ نشان داده است که اگر کسي عليه ملت ايران قيام کند پشيمان خواهد شد.
احمدي نژاد در ادامه با انتقاد از سياست هاي آمريکا خطاب به سردمداران اين کشور تصريح کرد: متأسفم که چقدر زود دستتان رو شد، اين چه رفتاري است که مي کنيد و چطور مي خواهيد ادامه دهيد؟ با اين فرهنگ ، دولت آمريکا نه تنها نمي تواند دنيا را اداره کند بلکه توانايي اداره يک طويله را هم ندارد.
رئيس جمهور افزود: اين گونه نيست که به ملت ايران تهمت بزنيد و آنها عقب نشيني کنند ، اگر مي خواهيد از موضع بي ادبي و قلدري وارد شويد ، پاسخ ملت ايران اين است:«جواب ابلهان خاموشي است».
وي در ادامه با اشاره به وضع نامطلوب اقتصاد آمريکا گفت: اگر اوضاع اقتصادي تان خراب شده مشکل از خودتان است، ديگر زمان آن به پايان رسيده است که عده قليلي ثروت دنيا را به نام مردم آمريکا به غارت ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
احمدي نژاد سياستمدار ولايي و باهوش است. ما هنوز هم حامي ايشان هستيم
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۰۴:۱۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
((دولت آمريکا نه تنها نمي تواند دنيا را اداره
کند بلکه توانايي اداره يک طويله را هم ندارد.))
آقای دکتر قربون دهنت اینا توانایی اداره طویله خودشون
را هم ندارند بنده شهروند امریکا هستم و بیست ساله که
خون جگر خوردم ولی خیلی خوبه که آقای رییس جمهور حرف دل
کسانی را میزنند که صدایشان به جایی نمیرسه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها