کد خبر: ۲۵۷۴۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۲ مهر ۱۳۹۳

پس از نتایج نه چندان مطلوب باشگاه گسترش فولاد در 11 هفته شروع لیگ، سرانجام باشگاه فولاد گسترش تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت. به گزارش خبرنگار بانک ورزش، در پی این تغییرات، فراز کمالوند جانشین مهدی تارتار شد.

در پی این تغییرات با بهنام داداش وند، بازیکن با تجربه و با اخلاق این تیم گفتگویی کوتاه انجام دادده ایم.

رفتن مهدی تارتار و آمدن فراز کمالوند را چطور ارزیابی می کنی؟

به هر حال تغییرات در فوتبال حرفه ای امری معمول است ولی عقیده ام این است که اقای تارتار زحمات زیادی برای تیم کشید. هر چند ما در این فصل آنچنان که باید در نتیجه گیری موفق نبودیم. با آقای کمالوند تا به حال کار نکرده ام. ولی نتایجی که او در سال های قبل گرفته نشان می دهد که در اکثر تیم هایی که بوده، موفق ظاهر شده است. از یکی دو نفر از بچه ها هم که سابقه کار کردن با ایشان را دارند سوال کردم که همه از توانایی فنی ایشان به نیکی صحبت می کردند.

به نظر می رسد سال پیش فوتبال روان‌تری بازی می کردید.

بله.همینطور است. ولی باید قبول کنید که در چند بازی دچار بد شانسی شدیم و توپ هایمان گل نشد. در همین بازی با ملوان انزلی، حداقل باید با اختلاف 3-2 گل پیروز می شدیم.یکی از دلایل افت امسال‌مان از دست دادن دو تن از هافبک های خوبمان است. از دست دادن نریمان جهان و رسول علیزاده برایمان گران تمام شد. سال پیش علیزاده به تنهایی چند بازی را برایمان در آورد.فکر کنم با اضافه شدن یک هافبک طراح به تیم شرایط بهتری پیدا کنیم. شما مطمئن باشید روزهای خوب ما هم به زودی فرا می رسد.

در رده 13 جدول قرار دارید. با ادامه این روند نگران سقوط، در پایان فصل نیستید؟

به هیچ عنوان. تیم ما پتانسیل زیادی دارد و شک نکنید در پایان فصل جزو تیم های نیمه بالای جدول فرار می گیریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها