کد خبر: ۲۵۷۲۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۱ مهر ۱۳۹۳
هنوز اول راه است و می‌خواهد برای آینده‌اش درست تصمیم بگیرد. او که آرزو دارد روزی فرشاد پیوس دوم شود در همین ابتدای راه با حضور در تیم استقلال ب به حاشیه رفت. اتفاقی که خودش هم فکرش را نمی‌کرد.

ماهان پیوس در خصوص بازتاب حضورش در استقلال ب گفت: «فکر نمی‌کردم با این قرارداد شهر را به هم بریزم و اسمم در دهان‌ها بیفتد. واقعیت این است که آقای جباری مدیر استقلال ب بازی من را قبلا دیده بود و گفت پیش ما می‌آیی؟ من هم چون تهران بود و شرایط خوب بود قبول کردم.»

فرزند فرشاد پیوس درباره نظر پدرش برای استقلالی شدنش این‌گونه اظهار نظر کرد: «بابا گفت هر جا بهتر می‌توانی بازی کنی، برو. چون خودش سرمربی خونه به خونه بود کمی کار برای من سخت می‌شد اگر به آن جا می‌رفتم. بازی نکنی یک جور، در ترکیب هم باشی یک جور دیگر حرف می‌زنند.»

ماهان پیوس در خصوص بازتاب حضورش در استقلال این‌گونه از خود واکنش نشان داد:

خودم هم فکرش را نمی‌کردم چنین بازتابی داشته باشد و دلیل اصلی آن هم این است که پسر فرشاد پیوس هستم. اما به نظر من فوتبال حرفه‌ای شده و این مسائل در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد. من از بچگی پرسپولیسی بودم و خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم اما حالا که پیراهن استقلال را پوشیده‌ام به استقلال تعصب دارم.

پیوس در ادامه گفت: «امیدوارم آن قدر خوب کار کنم که یک روز به پرسپولیس بروم. این تیم، تیم اصلی استقلال نیست پس می‌خواهم آن قدر خوب کار کنم تا شاید در آینده در پرسپولیس بازی کنم.»

ماهان پیوس در پاسخ به این سوال که آیا از همین ابتدای فوتبالت می‌خواهی یاغی شوی و حتما چندی بعد هم داور را خواهی زد با خنده گفت: «مگر من پیام صادقیان هستم که داور را بزنم! دوست نداشتم این‌قدر زود سر زبان‌ها بیفتم. واقعا فکر نمی‌کردم پرسپولیسی‌ها از این ماجرا ناراحت شوند. بزرگترین آرزوی من این است که با پیراهن پرسپولیس در داربی به استقلال گل بزنم.»

بانک ورزش، ماهان پیوس در این باره که آیا روزی می‌تواند جایگاه پدرش را بگیرد تصریح کرد: «واقعا گلزنی روی دست بابا نیامده. آرزو دارم پیوس دوم شوم و خیلی دوست داشتم از تجربیات پدرم استفاده کنم اما قسمت نشد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها