کد خبر: ۲۵۷۲۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۱ مهر ۱۳۹۳
یک روحانی مشهور ترکیه گفت: گروه تروریستی داعش ارتباطی با اسلام ندارد و 'ابوبکر البغدادی' رهبر این سازمان عامل سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش پایگاه 598، 'جبه لی احمد هوجا' روحانی اهل سنت ترکیه این مطلب را در گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی 'بیاض' ترکیه عنوان کرد.

وی با تاکید بر این که گروه تکفیری داعش یک گروه جنایتکار است، افزود: کسانی که مقبره اصحاب گرامی پیامبر(ص) و شخصیتهای اسلامی را تخریب می کنند و حتی قصد تخریب کعبه معظمه را دارند، نمی توانند مسلمان باشند و ضد اسلام هستند.

احمد هوجا با اشاره به این که ابوبکر البغدادی که از وی به عنوان رهبر داعش یاد می شود را سناتورهای آمریکایی آموزش داده اند و در خدمت سازمانهای جاسوسی سیا و موساد است، اضافه کرد: هدف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از ایجاد گروه تروریستی داعش تامین امنیت اسرائیل غاصب و تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی است.

ایرنا، این روحانی ترکیه ای گفت: استکبار ادعا دارد پایان دادن به فعالیتهای داعش چند سال طول خواهد کشید و این خود نشان می دهد که تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش نیز فرمایشی بوده و آنان قصد دارند چند سال دیگر از داعش بهره بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها