کد خبر: ۲۵۷۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
خوانفران، مدافع اتلتيکومادريد پس از پيروزي 1-0 تيمش مقابل يوونتوس عنوان کرد که اتلتي هنوز چيزي به دست نياورده است.
به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد عنوان کرد که آرسن ونگر می‌تواند دنی ولبک را به تیری آنری تبدیل کند و به چلسی پیش از تقابلش با توپ‌چی ها هشدار داد.

ولبک شب گذشته در دیدار مقابل گالاتاسرای موفق شد هت تریک کند و در مجموع شاگردان ونگر 4-1 حریف ترکیه ای خود را پشت سر گذاشتند.

نویل در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت: "فکر می‌کنم دنی به ثبات رسیده است، ثبات در بسیاری از زمینه ها. در درجه ی اول، بازی کردن. او به خودش گفته که باید در پست مهاجم نوک بازی کنم. در یونایتد او بیشتر در پست بال راست یا چپ بازی می‌کرد. و پس از آن، تلاشش، حرکاتش با توپ، دویدن‌هایش. همه چیز نشان می‌دهد که او ثبات بالایی دارد و اعتماد به نفس خوبی دارد. در هر شرایطی که با گلر تک به تک شد، توپ را به گل تبدیل کرد. مقابله با او بسیار سخت است، برای حریفان مثل کابوس خواهد شد. او مقابل جان تری و گری کیهیل بازی می‌کند و مسلما آنها نمی‌خواهند مقابل او بازی کنند. او سریع و قدرتمند است تقابل با او مسلما کار سختی خواهد بود.

وقتی آنری به آرسنال پیوست، ونگر کاری کرد که همه دوران بازی آنری در موناکو را فراموش کردند.وقتی 17 سالش بود مقابلش بازی کردم، در واقع او در کناره ها ضعیف بود و کنترل ضعیفی روی توپ داشت. در سال‌های اول گلزن خوبی نبود. با این حال، وقتی به آرسنال رفت، اوضاع کاملا برایش عوض شد. گل‌هایی مخصوص تیری آنری داشتیم و من نمی‌خواهم ولبک را با او مقایسه کنم زیرا او یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر است ولی آرسن ونگر می‌تواند با دنی کار کند و او را در مسیری که قبلا آنری را قرار داده بود، قرار دهد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها