کد خبر: ۲۵۷۱۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
مربي تيم فولاد خوزستان که فردا برابر نفت مسجدسليمان قرار مي‌گيرند، از شرايط تيمش در آستانه اين مسابقه گفت.
نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به اینکه تازه مربیشان را عوض کردند، روحیه و انگیزه بالایی دارند و سعی می کنند با حمایت هوادارانشان ما را شکست دهند ولی ما هم برای اینکه خودمان را بین تیم های بالای جدول حفظ کنیم نیاز به 3 امتیاز این مسابقه داریم و برای این منظور در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم علاوه بر ارائه یک بازی خوب و زیبا ، 3 امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

وی افزود:این اولین مصاف فولاد با نفت مسجد سلیمان است و از این نظر می تواند جالب توجه باشد.رتبه مسجد سلمان در جدول مهم نیست و این بازی برای ما بسیار دشوار خواهد بود.

وی در مورد تعطیلی لیگ بیان کرد: در مجموع لیگی که منظم و پویا باشد باعث پیشرفت می شود و لیگی که به هر دلیلی دچار وقفه شود ، صدمات بدی را به تیم ها وارد می کند. شاید بعضی تیم ها احساس کنند که این وقفه در کوتاه مدت به نفعشان باشد ولی ضرری که دارد بیشتر از منفعتش است.

سعداوی در پایان در مورد غایبان تیمش در بازی فردا اظهار داشت: در بازی فردا فقط بهمن کامل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان آماده بازی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها