کد خبر: ۲۵۷۰۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
صبا و پيکان بعد از 2 سال بار ديگر به مصاف هم مي‌ روند، در حالي که 2 تيم در جدول رده بندي مسابقات ليگ هم خانواده هستند، چشم آنها در رقابت، رتبه هاي بالاتر جدول را نشانه گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، صبای قم و پیکان ، روز جمعه به مصاف هم خواهند رفت.

1. صبا روی پله 9 و پیکان در رتبه دهم هستند، صبای 13 امتیازی در صورت پیروزی می‌ تواند تا رتبه پنجم بالا بیاید، در حالی که پیکان 12 امتیازی اگر ببرد، خود را تا رتبه هفته بالا خواهد کشید.

2. آخرین بازی 2 تیم روز 5 دی 91 برگزار شد، صبا این بازی را با نتیجه 4 ـ 1 برد.

3. سه مرد پیکان، سابقه پوشیدن پیراهن صبا را در ادوار گذشته دارند، امیرحسین فشنگچی، سعید دقیقی و میلاد نوری این سه مرد هستند.

4. پیکان با 4 گل زده و 8 گل خورده، یکی از 2 خط حمله ضعیف لیگ را دارد ضمن آنکه در کل بازی هایش تنها 12 گل زده و خورده وجود دارد تا بازی های پیکان، کم گل ترین بازی های تاریخ 2 تیم باشد.

5. در تاریخ فوتبال باشگاهی در ایران 2 تیم تا به حال در 14 بازی به مصاف هم رفته اند که سهم صبا با 5 برد، 7 مساوی، 2 باخت، 20 گل زده و 12 گل خورده بیشتر بوده است. صبا با زدن اولین گل به پیکان از مرز 20 می‌ گذرد، صبا به گل 21 و پیکان به برد 3 می‌ اندیشند.

6. مرفاوی و ابراهیم‌زاده، سال 88 با عنوان سرمربیان استقلال و ذوب‌آهن 2 بازی ویژه را در بالای جدول انجام دادند، در پایان ذوب‌آهن با ابراهیم‌زاده دوم و استقلال با مرفاوی سوم شد. حالا پیکان جای ذوب‌آهن و صبا جای استقلال را گرفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها