کد خبر: ۲۵۶۷۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريزگفت:با شکست پديده مشهد و کسب سه امتياز اين ديدار حساس مي توانيم از انتهاي جدول رده بندي ليگ برتر جدا شده و به مراحل بالاتر چشم بدوزيم.
به گزارش 598، مهدی تارتار روز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم پدیده مشهد، افزود: این دیدار، یکی از بازی های مهم و سخت برای ماست که باید تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بگیریم تا در ادامه با خیالی آسوده لیگ برتر را دنبال کنیم.

به گزارش ایرنا، وی گفت: حریف نیز به دلیل سه شکست پیاپی در لیگ برتر به طور حتم برای جبران نتایج بازی های قبلی به مصاف ما می آید تا از تبریز با امتیاز به مشهد بازگردد که باید با ارایه بازی حساب شده بتوانیم از سد حریف بگذریم.

تارتار با اشاره به تمرینات خوب و منظم تیمش در هفته جاری، اظهارکرد: در این تمرینات روی نقاط ضعف و قوت پدیده مشهد کار کرده ایم و بسیار امیدواریم با حمایت هواداران خود سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه رسول پیرزاده و حمید جوکار همچنان در بند مصدومیت بوده و نمی توانند در بازی فردا /پنج شنبه/ گسترش فولاد را همراهی کنند، گفت: بقیه بازیکنان در آمادگی کامل هستند.

تارتار ادامه داد: در دو بازی اخیر چهار امتیاز به دست آورده ایم و در بازی هفته مقابل ملوان نیز ارایه گر بازی خوب و زیبایی بودیم که همین موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت گذاشته و تا حدود زیادی خودباوری در مجموعه تیم احیا شده است.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از هفته یازدهم لیگ برتر ساعت 15 و 45دقیقه پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.

گسترش فولاد با یازده امتیاز در رده دهم و پدیده مشهد با 13 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها