کد خبر: ۲۵۶۲۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳

مثل دایی، حمید درخشان هم با تغییرهای مدام میانه‌ای ندارد. این را در ترکیب پرسپولیس در سه بازی اخیر به خوبی می‌شود دید. تغییر بزرگ پرسپولیس با سرمربی جدید، نیمکت‌نشینی دو هفته‌ای نیلسون جونیور بود و فیکس شدن سوشا مکانی که خیلی‌ها همچنان آن را حاصل اعتراض‌های این دروازه‌بان می‌دانند. پرسپولیس بازی با نفت مسجدسلیمان را با نیلسون شروع کرده بود و ترکیب بنگر، اومانیا، حسینی و ماهینی در خط دفاع. آقای سرمربی همچنین برای بازی دادن به کاپیتان، کفشگری را به نیمکت تبعید کرد و ترکیب دو نفره هافبک دفاعی تیم را با نوری و حقیقی بست. جلوتر از آنها عالیشاه و طارمی و علی‌عسگری را به بازی گرفت و خط حمله را هم سپرد به عباس‌زاده.

در بازی دوم برابر راه‌آهن اما سوشا جای دروازه‌بان برزیلی را گرفت و در خط دفاعی هم علی‌عسگری و نورمحمدی به جای حسینی و بنگر- محروم بود- بازی کردند که با توجه به حضور علی‌عسگری در خط دفاعی، هادی نوروزی جانشین او در بال راست شد. بازی سوم درخشان هم اگر با محرومیت حسین ماهینی همراه نمی‌شد، شاید ترکیب پرسپولیس دست نخورده می‌ماند اما کادر فنی مجبور شد علی‌عسگری را به جای این مدافع محروم به بازی بگیرد و بنگر هم دوباره برگشت تا نورمحمدی جایش روی نیمکت را از دست ندهد!

حالا که به بازی با سپاهان رسیده‌ایم، ماهینی همچنان محروم است و بدتر اینکه علی‌عسگری- که در این چند هفته پست‌های خالی را به او پیشکش کرده بودند- به خاطر آسیب‌دیدگی نمی‌تواند بازی کند. پس آقای سرمربی چاره‌ای ندارد جز اینکه از محمدرضا خانزاده در پست غیرتخصصی‌اش در دفاع راست استفاده کند و دفاع چپ را هم با وجود بی‌اعتقادی‌اش، بسپارد به حسینی. مگر اینکه بخواهد علیرضا نورمحمدی را هم مثل سوشا به خاطر اعتراض‌هایش بازی بدهد که در آن صورت می‌تواند این بازیکن را به دفاع چپ بفرستد و حسینی را که خیلی هم اعتقادی به او ندارد، بنشاند روی نیمکت.

فاصله مدافعان چپ و راست را هم مثل بیشتر بازی‌های پیش، محسن بنگر و مایکل اومانیا پر خواهند کرد. مهم‌ترین تغییر اما پشت سر این مدافعان و درون دروازه رخ خواهد داد. جایی که سوشا با عملکرد نامطمئنش در بازی با استقلال صنعتی خوزستان حسابی حمید درخشان را عصبانی و شاید هم او را مجاب کرد به بازگرداندن نیلسون به دروازه. بقیه پست‌ها اما دست نخورده می‌ماند؛ نوری و حقیقی هافبک‌های تدافعی‌اند و نوروزی، عالیشاه و طارمی یک خط جلوتر از آنها عباس‌زاده را تغذیه خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها