کد خبر: ۲۵۵۸۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
ناصر محمدخاني از رفيق 25 ساله اش، يعني حميد درخشان شاکي است. از اينکه او حتي يک تعارف خشک و خالي نزده تا او هم به پرسپوليس برود.

به گزارش 598،محمدخانی در گفتگو با "ورزش سه" می گوید:« بعد از اینکه حکم درخشان را به عنوان سرمربی پرسپولیس دادند، خیلی ها به من زنگ زدند و تبریک گفتند. گفتند مبارک است که با حمید به پرسپولیس می روی! همه مطمئن بودند که من با درخشان کار می کنم اما این رفیق های بی معرفت حتی یک زنگ هم به من نزدند و دریغ از یک تعارف خشک و خالی. من با حمید 25 سال زندگی کردم. در ارذدوهای پرسپولیس، تیم ملی و تیمهای قطری. از سال 60 تا همین چند سال پیش. خیلی کارها برای او کردم اما او یک قدم برای من برنداشت. حتی در روزهایی که شرایط روحی روانی خوبی نداشتم او به کمکم نیامد، در حالی که این من بودم که او را بارها به خصوص در قطر کمک کردم و دستش را گرفتم»

محمدخانی به گلایه هایش اینگونه ادامه می دهد:« درخشان یادش رفته چه کارهایی برایش انجام دادم. به من و او لقب دوقلوهای پرسپولیس داده بودند اما به جان بچه هایم بی معرفت حتی یک تعارف هم به من نزد که بیا و در پرسپولیس ما را کمک کن. حتی وقتی به داماش و شاهین هم رفت داستان همین بود. برخی دوستان مشترک،گلایه مرا به گوش حمید رسانده اند اما او در جواب گفته که به ناصر زنگ زدم ولی جوابم را نداد. آخر چزا دروغ می گویی حمید؟ کی زنگ زدی که من جواب ندادم؟»

ناصر محمدخانی خاطراه ای هم تعریف می کند:« از او انتظار داشتم که با من تماس بگیرد اما نگرفت. از اول هم اخلاقش همین بود. یادش رفته که وقتی می خواستم به قطر بروم می گفت که هوای مرا هم داشته باش و مرا هم ببر. به خدا قسم شیخ قطری به من زنگ می زد تا به دوحه بروم و با تیمشان قرارداد ببندم. 5/1 انها را معطل کردم تا کار درخشان را درست کنم و او را همراه خودم ببرم. شاید باورتان نشود اما می گفتند باید مربی برزیلی او را تایید کند اما من پایم را در یک کفش کردم و گفتم من فقط همراه درخشان به تیمتان می آیم. اخر سر هم او را بردم و دو روز بعد بازی هایمان شروع شد. باور کنید اگر حمید بود یک ساعت هم به پای من نمی ایستاد چه رسد به 5/1 ماه»

محمدخانی در پایان می گوید:« من از حمید انتظار داشتم، چون قبلا به او کمک کرده بودم اما او انتظارم را برآورده نکرد. من این گلایه ها را انجام می دهم چون از حمید انتظار دارم. فرشاد پیوس که رفاقت کمتری نسبت به درخشان با من دارد چند سال پیش اصرار می کرد که همراهش به تراکتورسازی بروم و از او ممنونم اما حمید حتی یک تعارف هم به من نمی زند. آخر مگر می شود؟ حمید دوست ندارد کسی از خودش بالاتر باشد و به همین دلیل این کارها را انجام می دهد. شاید دلیل او این باشد که بین من و فوتبال فاصله افتاده اما باید بگویم همین درخشان بود که بین من و فوتبال فاصله انداخت. الان هم دوست ندارم او ناراحت شود، گلایه هایی بود که در دل داشتم و خواستم به گوشش برسانم»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها