کد خبر: ۲۵۵۸۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
ذوب‌آهن با پيروزي‎اي که در بازي حساس با استقلال به دست آورد حالا کاملا از بحران خارج شده است. تيمي که تا پيش از بازي هفته يازدهمش فقط يک برد به دست آورده بود، با پيروزي مقابل استقلال رده دومي به رسيدن به روزهاي خوبش نزديک شد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن در مورد پیروزی تیمش در برابر استقلال و شرایطی که این تیم پیدا کرده با "ورزش سه" گفت‌وگو کرد:

برد به موقعی بود

ما پیش از این بازی شرایط خوبی نداشتیم و رتبه‎مان در جدول خوب نبود. خدا را شکر با بردی که برابر استقلال به دست آوردیم فشار از روی بچه ها برداشته شده و می‌ توانیم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم.

باخت برابر گسترش فولاد خیلی ناراحت‎کننده بود

اینکه خیلی ناراحت شده باشم که تیمم نتوانسته برد برابر گسترش فولاد را در دقیقه 90 حفظ کند خیلی طبیعی است. ای کاش حداقل بازی مساوی می‌شد ولی ما روی غفلت بازی را باختیم و واقعا خود من بسیار ناراحت شدم ولی فوتبال است و باید به روزهای آینده فکر می‌ کردم.

هرگز نا امید نشدم

خیلی ها به من می‌ گویند که بعد از باخت برابر گسترش ناامید شده بودم، ناراحت بودم ولی ناامید نه. من تا لحظه آخر برای موفقیت تیمم تلاش می‌ کنم و فکر نمی‌ کنم ناامیدی جایی در فلسفه من داشته باشد.

قلعه‌نویی تحت فشار بوده

من خودم فیلم بازی تیمم برابر استقلال را دوباره دیدم، فوق العاده بازی زیبایی بود. دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه هم داشتند ولی اینطور نبود که ما فقط روی 2 توپ بازی را ببریم. خیلی موقعیت داشتیم و فکر می‌ کنم آقای قلعه‌نویی تحت فشار این حرف ها را زده.

به بدشانسی اعتقادی ندارم

قبول ندارم تیم ما بدشانس‎ترین تیم فصل است، به نظر من بدشانسی وجود ندارد. ما کمی بی دقت بودیم و نمی‌توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم ولی فکر می‌ کنم از این هفته بازی های خوب ما شروع می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها