کد خبر: ۲۵۵۸۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بياني:
آناليزور تيم استقلال از انتقادات پيشکسوتان اين تيم ناراحت است و معتقد است که استقلال خوب بازي مي کند و مستحق اين انتقادات نيست.
شاهرخ بیانی در گفتگو با "ورزش سه" گفت: ما در چند هفته اخیر بدشانسی آوردیم و توپ هایمان گل نشد ولی بچه ها خوب بازی کردند و کادر فنی از همه رضایت دارد. طبق آماری که گرفتیم بچه ها کم کاری نکردند اشتباهات فردی وجود داشته ولی در مجموع بچه ها خوب بودند.

وی در مورد انتقادات برخی پیشکسوتان استقلال از این تیم بیان کرد: تیم ما در رتبه دوم جدول است و خوب کار کرده ولی بعضی دوستان استقلالی انتقاد می کنند. اگر جای پرسپولیس بودیم چه کار می کردند؟ وقتی می بازیم انتقاد می کنند ولی وقتی می بریم هیچ کس چیزی نمی گوید.

وی ادامه داد: ما امسال تیم بدون حاشیه و یکدلی را داریم و به هواداران اطمینان می دهم که امسال قهرمان شویم.همچنین از هواداران تشکر می کنم که از ما حمایت می کنند و ما را تنها نمی گذارند.

بیانی در پایان در مورد بازی این هفته استقلال با ملوان اظهار داشت:متاسفانه همه تیم هایی که به ما می خورند بحران زده هستند و این کار ما را سخت می کند ولی با برد برابر ملوان به شرایط عادی برمی گردیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها