کد خبر: ۲۵۵۸۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بعد از 10 روز دادستانی تهران با بررسی اسناد و تصاویر پرونده ای را با عنوان انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و صدور مجوز تک خوانی برای زنان در محفلی که مردان هم حضور دارند در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تشکل داده است.
به گزارش پایگاه 598، داوود براتی مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران در گفت و گو با شهدای ایران؛ با بیان اینکه بر خلاف عرف، شرع و قانون وزارت ارشاد در اقدامی بی سابقه مجوز اجرای تک خوانی زنان در تالار وحدت را صادر کرده است گفت: هیأت خانواده شهدا و ایثارگران نامه ای همراه با تصاویر و فیلم های منتشر شده این تکخوانی را به دادستان تهران ارجاع داد.

وی افزود: بعد از 10 روز دادستانی تهران با بررسی اسناد و تصاویر پرونده ای را با عنوان انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و صدور مجوز تک خوانی برای زنان در محفلی که مردان هم حضور دارند در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تشکل داده است.

براتی گفت: البته این شکایت و تشکیل پرونده مراحل اولیه خود را طی می کند و وزیر ارشاد باید پاسخگوی دادسرا باشد.

براتی با اشاره به شکایت مطرح شده هیأت خانواده شهدا و ایثارگران از وزیر ارشاد خاطر نشان کرد؛ متاسفانه موضوع تک خوانی زنان  زیر سایه بی توجهی وزارت ارشاد بسیار رواج یافته و ما از دادستانی تهران تقاضا کرده ایم که هر چه سریعتر وارد عمل شده و این موضوع را پیگیری نماید و قطعا وزیر ارشاد باید نسبت به این موضوع به قوه قضائیه پاسخگو باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضااحسانی نیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۱۸
۰
باسلام...دادستانی باید پیگیر اینگونه موارد باشد و نباید با تساهل و تسامح از کنار آن به راحتی عبور کند...ان شاءالله که رسیدگی شود...
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۵
۱
هر دم از این باغ بری می رسد . . . .
هنوز اول راه است منتظر دسته گل های جدید تر باید باشیم اگه درست برخورد نشود
پاسخ
sadogh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۵
۰
وزیرارشاد از خط قرمز احکام اسلام عبور میکنند که وا اسفا
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۲:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
هیئت خانواده شهدا دیگه چیکاره است.مملکت حساب کتاب مگه نداره.هرکی پا میشه شکایت میکنه؟ تک خونی زنها هم که حرام نیست، فتوای رهبری هم که عدم حرمته، قانون هم که نداریم راجع بهش. بعضی ها مسلمون تر از پیغمبرن ماشالله.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها