کد خبر: ۲۵۵۷۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
مهاجمان مان همان بازیکنانی ابتدای فصل هستند که همه از آنها به عنوان مثلث برمودای لیگ یاد می کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران،جواهیر سوکای مهاجم آلبانیای سپاهان، انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد و دنبال این است تا در صورت حضور در زمین، دروازه این تیم را باز کند. سوکای در آستانه این بازی، برای سرخپوشان خط و نشان می کشد و می گوید که سرخپوشان باید فکر برد در اصفهان را از سرشان بیرون کنند.او به سوالات خبرنگار سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

 

سپاهان مدتی است که از روزهای اوجش فاصله گرفته است. چرا؟

 

شاید خیلی ها این حرف مرا به حساب توجیه نتایج اخیر تیم مان بگذارند اما واقعا در این مدت تا دلتان بخواهد بدشانسی آوردیم. در همین بازی با تراکتور از آن همه توپ مان تنها یک توپ مان وارد دروازه شد و با بدشانسی تمام با یک گل به خودی دروازه مان باز شد. ما باید برنده این بازی می شدیم اما با بدبیاری به پیروزی نرسیدیم.

 

برخی بر این عقیده اند که سپاهان به خاطر اینکه یک مهاجم تمام کننده ندارد نمی تواند موقعیت هایش را تبدیل به گل کند. نظر تو چیست؟

 

نمی توان عدم نتیجه گیری در بازی های آخر را به حساب بازیکنان و یا کادر فنی گذاشت. در هر بازی سپاهان بهترین نمایش را دارد اما در آخر به پیروزی نمی رسد. وقتی توپ مان به تیر می خورد و یا میلیمتری از کنار دروازه رد می شود، مهاجمان چه تقصیری دارند؟ مهاجمان مان همان بازیکنانی ابتدای فصل هستند که همه از آنها به عنوان مثلث برمودای لیگ یاد می کردند.

 

این فصل هم که به تو خیلی بازی نمی رسد. از این شرایط ناراضی نیستی؟

 

نه. وقتی قرارداد دارم باید تحت هر شرایطی تیمم را همراهی کنم و از هیچ وضعیتی ابراز نارضایتی نکنم. به هر حال به من هم بازی می رسد. سعی می کنم خودم را نشان بدهم و به ترکیب اصلی برسم. باور کنید در این مدت هیچ وقت اعتراض نکرده ام چون این رفتار را حرفه ای نمی دانم.

 

اما می گفتند که ناراضی هستی و می خواهی در نیم فصل دوم پرسپولیسی شوی؟

 

همان زمان هم این خبر را تکذیب کردم. در ایران فقط برای سپاهان بازی می کنم چون این تیم را دوست و به آن تعصب دارم. سپاهان را با هیچ تیم عوض نمی کنم چون بهترین تیم ایران است. از وضعیتی که در تیمم دارم ناراضی نیستم و قرار هم نیست جایی بروم.

 

این هفته به مصاف پرسپولیس خواهید رفت. بازی را چطور پیش بینی می کنی؟

 

پرسپولیس در اصفهان ببر نیست و نمی تواند سپاهان را شکست بدهد. با دست خالی به تهران بارخواهد گشت. با شکست این تیم به روزهای خوب مان بازمی گردیم. پرسپولیسی ها فکر اینکه در اصفهان می توانند ما را شکست بدهند را از سرشان بیرون کنند.

 

خودت برای این بازی چقدر انگیزه داری؟

 

انگیزه زیادی دارم. می خواهم دروازه این تیم را باز کنم. برای پرسپولیس یک گل کنار گذاشته ام و امیدوارم مهره ای خوب و مثمر ثمر برای تیمم باشم. دنبال این هستم تا مقابل این تیم یکی از بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها