کد خبر: ۲۵۵۴۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
مديران منچستريونايتد قصد دارند تا در ماه ژانويه، براي به خدمت گرفتن ميراندا با مديران اتلتيکو وارد مذاکره شوند.
به گزارش "ورزش سه"، امروز برخی رسانه های انگلستان خبر از احتمال معاوضه بازیکن، بین منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دادند. میراندا و خوان ماتا بازیکنان موردبحث هستند.

به ادعای این رسانه ها، خوان ماتا که زمستان گذشته با قیمتی گزاف از چلسی راهی یونایتد شد، با ورود بازیکنی همچون دی ماریا، جایگاه قبلی خود در این تیم را از دست داده و لوئیس فن خال چندان روی او حساب نمی کند. از طرفی، چندین سال است که خبر علاقه اتلتیکو مادرید به جذب این هافبک چپ پای اسپانیایی به گوش می رسد اما این انتقال تاکنون عملی نشده است.





شیاطین سرخ پس از رفتن ویدیچ و ریو فردیناند در قلب خط دفاعی خود با مشکلاتی عدیده روبرو هستند و حضور مهره های دفاعی ای همچون اسمالینگ، بلاکت،جونز و ایوانز نیز نتوانسته است فن خال را بطور کامل متقاعد کند.

به همین دلیل مدیران یونایتد قصد دارند تا در این زمستان، با باشگاه اتلتیکو مادرید وارد مذاکره شده و در مورد معاوضه ماتا با میراندا به بحث بنشینند. مشکل اما در اینجاست که حقوق سالیانه خوان ماتا بسیار بالاست و اتلتیکو مادرید بطور حتم از پرداخت آن عاجز خواهد بود. با این حال یونایتدی ها به انجام این معاوضه امیدوار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها