کد خبر: ۲۵۵۴۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
مهدي کياني کاپيتان تراکتورسازي اعتقاد دارد که کي روش بايد به تيم صدرنشين ليگ بيشتر توجه کند.
به گزارش 598،کیانی بعد از بازی با سپاهان در خصوص مشکلات محل تمرین هم صحبت کرد. در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

ما بدشانسی آوردیم

سپاهان از تیم های بزرگ ایران است و ما روز جمعه بازی سختی انجام دادیم. سپاهانی ها موقعیت آنچنانی نداشتند و روی یک صحنه آفساید گل خوردند.ما موقعیت های بیشتری داشتیم که بدشانسی آوردیم. این بازی برای هر دو تیم سنگین بود.

گل سپاهان آفساید بود

ما در نیمه اول محتاط کار کردیم اما در نیمه دوم سراسر حمله بودیم و بازی هجومی را ارائه کردیم. اگر توپ هایمان گل می شد سپاهانی باید با شکست می رفتند و ما در این بازی بدشانسی آوردیم.کمک داور در صحنه گل سپاهان اشتباه کرد. بالاخره داور هم اشتباه می کند اما امیدوارم در بازی های آینده این اشتباهات داوری به ما ضربه نزند.

خدا به دل هواداران نگاه کرد

من از هواداران تراکتور تشکر می کنم که رکورد زدند و در این بازی جلوی سپاهان از ما حمایت کردند. سپاهانی ها هم از جو ورزشگاه راضی بودند و حتی هواداران ما در کنار هواداران حریف در ورزشگاه نشسته بودند که آنها احساس غریبی نکنند. ما شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم 3 امتیاز را به آنها هدیه دهیم. به نظر من در صحنه ای هم که گل زدیم خدا به دل این مردم نگاه کرد. ما در بازی های آینده باید نتیجه بگیریم و همین روند را ادامه دهیم تا هواداران به ورزشگاه بیایند و همچنان رکورد بزنیم.

در خط دفاع هم خب هستیم

ما در خط دفاع هم خوب کار کردیم و همانطور که در تمرینات روی گلزنی کار می کنیم در کارهای دفاعی هم تمرینات ویژه ای انجام می دهیم. آقای حسین خطیبی و باهنر خیلی برای مدافعان زحمت می کشند و بالاخره در هر بازی از این اتفاقات می افتد.بازیکنان ما عالی و جنگنده کار کردند و ما موقعیت های زیادی به حریف ندادیم. باید در بازی های آینده به همدیگر کمک کنیم تا گل نخوریم.

چرا به تراکتور بها نمی دهند؟

مربیان تیم ملی باید خودشان بگویند چرا از تیم صدرنشین لیگ برتر فقط یک بازیکن دعوت شده؟ باید به تیم های شهرستانی هم بها دهند و این کار یعنی بازی های لیگ را نمی بینند. آل نعمه هم چون از قبل در لیست تیم ملی بوده دعوت شده. حداقل 5 بازیکن از تراکتور می توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند. نادیده گرفتن این تیم جال نیست.

نباید تیم لطمه بخورد

در حال حاضر مشکل رختکن داریم و فعلا مسئولان کاری نکردند و قول دادند ظرف یکی ،دو روز آینده مشکلات تیم را حل کنند. ما هم منتظر هستیم تا در روزهای آینده در شرایط بهتری تمرین کنیم. نباید این کارها را بکنند چون به تیم لطمه می خورد و نباید امکانات ضعیف باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها